Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 35, 36, 37
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimezo maa 24, 2013 2:19 pm

Black zag Red knikken en voelde hoe ze hem een duw met haar heup gaf waardoor hij omviel. Black grijnsde breed en boog zijn hals zo ver mogelijk naar haar toe. ‘Wat ben je van plan?‘ vroeg hij met een rustige toch ontdeugende klank in zijn stem.Black wilde dol graag met zijn draken lichaam gaan vliegel, maar wist dat Red dat lichamelijk nog niet ging dus liet hij haar maar begaan.

(Sorry ik had even geen inspiratie meer.) Sad (maar nu gaat het weer. ) Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimedi maa 26, 2013 4:09 am

red zag zijn grijns en grijnsde terug, wat was het fijn om zo met hem te spreken, zo hem te voelen, maar dit was niet echt. Ze wou hem echt gaan voelen, met zijn echte lichaam! ‘Wat ben je van plan?‘ vroeg hij met een rustige toch ontdeugende klank in zijn stem. Red keek hem ondeugend aan en har ogen twinkelde 'Wat ik van plan ben, om binnen kort is goed mijn benen te strekken en Cira is laten rusten, die armen meid heeft al zoveel gedaan en ik zal wel verder overnemen.' Zei ze ondeugend en een klein duivels glimlach sierde har gezicht. Ja ze was woedend op Cira, woedend dat haar vleugels zo toegetakeld zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimedi maa 26, 2013 9:22 am

Black knikte bij haar woorden. ‘Ja dat heeft ze, maar Razor is te sterk om hem voor lange tijd uit te schakelen. Ik wil jouw tegen mij aan hebben met onze lichamen onze warmte echt kunnen delen!‘ zei Black en rolde onder Red uit voor hij strak tegen haar aan leunde. Hij wilde het graag van Razor overnemen, maar hij had een sterke wil om alles zelf te den...
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimedi maa 26, 2013 9:40 am

Black knikte bij haar woorden. ‘Ja dat heeft ze, maar Razor is te sterk om hem voor lange tijd uit te schakelen. Ik wil jouw tegen mij aan hebben met onze lichamen onze warmte echt kunnen delen!‘ zei Black en rolde onder Red uit voor hij strak tegen haar aan leunde. Red keek hem met haar rode pupillen aan 'Dan zorg je er toch voor? Compromisen zo als mensen het zeggen, we hebben er recht op! Hij heeft een aanzoek gedaan en zij geaccepteerd! En daarna is het gewoon zaak van doen en sterk zijn!' Zei ze kalm, ja Red was niet zo een lieverd als Cira en hoewel ze opelkaar leken had Red toch soms echt duistere gedachtes. Maar goed ze was een vuurdraak en die konden nog al vurig zijn naar macht!
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimedi maa 26, 2013 10:00 am

Black zag haar kijken. Hij was geen doetje, maar zo‘n Wilskracht als Razor had hij nu ook weer niet. Maar ze had wel gelijk. ‘Dat klopt en we hebben zeker onze recht, maar zouden andere dat nu niet gaan merken dat Razor en Cira niet de controlle hbben, maar wij?‘ vroeg Black en wachten op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimewo maa 27, 2013 5:14 am

‘Dat klopt en we hebben zeker onze recht, maar zouden andere dat nu niet gaan merken dat Razor en Cira niet de controlle hbben, maar wij?‘ vroeg Black en wachten op haar antwoord. Red grijnsde bij zijn woorden 'kom op zeg, jij kent Razor al jaren en ik ken Cira door en door en ken haar gedrag net zo goed! Zo lastig is het toch niet?' Zei ze met een grijns en likte zijn neus met haar tong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimewo maa 27, 2013 10:35 am

Okay daar had ze ook weer een goed punt! ‘Ik hoop dat het lukken zal, want Razor heeft het echt snel door. Laten we het proberen!‘ zei Black en hij drukte zijn snuit tegen die van Red.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitimedo maa 28, 2013 1:20 am

‘Ik hoop dat het lukken zal, want Razor heeft het echt snel door. Laten we het proberen!‘ zei Black en hij drukte zijn snuit tegen die van Red. Red grijnsde nar hem en drukte haar snuit terug en keek in zijn rode kijkers 'Laten we eerst gaan slapen, wat er aankomt zal veel moeite kosten.' Zei Red rustig en ging liggen en klopte met haar staart naast zich en ze krulde zich op. Ze sloot haar ogen en al gauw viel ze in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 37 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 37 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 35, 36, 37

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: