Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimezo dec 02, 2012 7:18 pm

Razor had haar wel horen zuchten en legde zijn arm om haar middel heen en en kusje op haar wang. 'Maak je niet dik Cira hij zal me nooit aan kunnen wanneer ik zijn leeftijd eenmaal bereikt heb.' zei hij vast beraden, Cira grinnikte 'Ik twijvel er niet aan, het is gewoon dat we vliegles hebben.' Zei ze grijnzend en ging snel haar kleedkamer binnen en klede zich daar om, heozo moest zij alweer 2 vlieglessen vandaag hebben? Ze was er eerder uit dan Razor maar ze had wel gezien dat de neven hem weer astig vielen en toen hij naast haar ging zitten keek ze hem bezorgd aan 'gaat het een beetje?' vroeg ze zacht, Bij Razor zijn zijn ribbben altijd wel een groot probleem, hij kneust ze elke keer weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimezo dec 02, 2012 9:30 pm

Cira was opnieuw bezord iets wat jij wel fijn vond en drukte even een kusje op haar wang. “Gaat wel, maar die krijgen ze terug reken daar maar op!“ mopperde hij zachtjes en keek toe hoe de eerste hun best deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimema dec 03, 2012 4:20 am

Ze voelde een kus op haar wang en glimlachte. . “Gaat wel, maar die krijgen ze terug reken daar maar op!“ mopperde hij zachtjes en keek toe hoe de eerste hun best deden. Ze keek Razor glimlachend aan en leunde tegen hem 'Ik weet het lieverd, maar ontspan je nu maar.' Zei ze glimlachend tegen Razor en drukte een kus tegen zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimema dec 03, 2012 9:30 am

Razor was blij met haar woorden en knuffelde haar even oor de naam voor die van hem genoemt werd. Toen Razor zelf moest gaan stond hij op en shift in zijn draak. Voor Razor warn dit soort dingen en peulenschil, maar goed de docent wilde het peree zien! Zijn vleugels uit strekkend schoot Razor naar boven met de juiste afzet en klapwiekte hard om op grote hoogte te komen. Razor deed de kunstjes die ze gevraagd waren te doen en landen daarna weer voor hij terug shiften en naast Cira ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimema dec 03, 2012 6:29 pm

Ze voelde zijn knuffel en glimlachte naar hem en hoorde al gauw zijn naam vallen, zelf ging ze recht zitten en keek toe hoe hij ht ging doen. oor Razor warn dit soort dingen en peulenschil, maar goed de docent wilde het peree zien! Zijn vleugels uit strekkend schoot Razor naar boven met de juiste afzet en klapwiekte hard om op grote hoogte te komen. Razor deed de kunstjes die ze gevraagd waren te doen en landen daarna weer voor hij terug shiften en naast Cira ging zitten. Ze zou nooit zo perfect kunne nvliegen als hij, hij zou nooit zo vrij met haar kunnen vliegn zonder gehandicap van haar. Toen hij naast haar ging iztten gaf Cira hem en kus 'goed gedaan.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimema dec 03, 2012 7:26 pm

Goed Cira was geen perfecte vlieger zoals ze in haar vuurspuw kunsten was, maar dat vond Razorniet erg en kuste haar terug. “Komt allemaal wel goed met jouw ook hoor. Je zal het misschien nooit zo soepel kunnen doen als andere, maar dat vind ik niet erg.“ zei Razor en ging dicht tegen Cira aan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedi dec 04, 2012 5:48 am

Razor was te lief om echt toe te geven dat wist ze wel heel goed. “Komt allemaal wel goed met jouw ook hoor. Je zal het misschien nooit zo soepel kunnen doen als andere, maar dat vind ik niet erg.“ zei Razor en ging dicht tegen Cira aan zitten. Cira glimlachte triest, 'ik vraag me echt af of ik ooit zo zal kunnen vliegen. ' Zei ze zacht en legde haar hoofd tegen zijn schouder terwijl ze omhoog keek waar iemand vloog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedi dec 04, 2012 9:42 am

Razor voelde haar tegen zich aan leunen en genoot van haar nabijheid en keek ook toe hoe andere vlogen. Sommige waren echte klunsen als Cira of nog erger, maar Razor vond dat Cira vooruit ging terwijl die op hetzelfde niveau hangen. “Wat ben ik blij als deze dag straks voorbij is...“ zei Razor en wreef even over haar wang met zijn duim terwijl zijn blik van de hemel naar haar ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedi dec 04, 2012 7:26 pm

Sommige waren net zo erg als zij maar sommige nog erger. ze kon zich echt voorstellen hoe zij er uit ziet daar boven in de lucht, zou ze niet juist beter in lucht moeten zijn omdat ze half luchtdraak is? Kwam het toch door haar vader die haar had laten vallen? “Wat ben ik blij als deze dag straks voorbij is...“ zei Razor en wreef even over haar wang met zijn duim terwijl zijn blik van de hemel naar haar ging. Cira glimlachte en knitke 'Ja ik ben ook blij.' Zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedi dec 04, 2012 9:15 pm

Cira dacht er kennelijk ook zo over en hoorde de bel net gaan toen de laatste nog vloog, maar die kwam na zijn kunstjes weer snel naar beneden. Razor stond op en stak een hand nar Cira uit.
(Flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimewo dec 05, 2012 3:56 am

De bel ging net en toen de laatste was geland pakte ze zijn hand en ze liep naar haar kleed kamer waar ze zich snel omklede. Toen ze de kleedkamer uitkwam werd ze tegen de muur gedrukt en zag ze Tims gezicht dicht in ahar buurt en ze zag hem grijnzen 'Wat moet je Tim.' In haar mond vormde al een vuurbal maar hij glimlachte alleen maar 'Rustig maar, ik wou je alleen zeggen dat ik me verheug op straks, we hebben nog een keer dansen.' Zijn stem kietelde haar nek en ze keek hem recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimewo dec 05, 2012 5:36 am

Cira liep naar haar kleedkamer en hij naar de zijne, maar toen Razor klaar ws keek hij om zich heen en zag Tim Cira teven de muur drukken. Woede borrelde in hem op en stoten Tim bij Cira weg door twee smalle aarde pilaren onder diens voeten omhoog te laten bewegen. Tim liet een gilletje van schrik horen die best meisjes achtig klonk voor hij een aarde pilaar onder zichzelf liet verschijnen. Razor maakte er verder geen woorden aan vuil en nam Cira mee zonder om te mijken. “Wat moezt ie nu weer?“ vroeg hij een beetje pinnig, maar zijn woexe was niet op haar gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimewo dec 05, 2012 6:03 am

Ze had Razor van uit haar ooghoek gezien maar deed als of ze hem neit hd gezien zodat Tim op haar lette. Woede borrelde in hem op en stoten Tim bij Cira weg door twee smalle aarde pilaren onder diens voeten omhoog te laten bewegen. Tim liet een gilletje van schrik horen die best meisjes achtig klonk voor hij een aarde pilaar onder zichzelf liet verschijnen. Razor maakte er verder geen woorden aan vuil en nam Cira mee zonder om te mijken. “Wat moezt ie nu weer?“ vroeg hij een beetje pinnig, maar zijn woexe was niet op haar gericht. Cira haalde haar schouders op 'Niks bijzonders, hij zei alleen maar dat hij zich op het dansles verheugde die zometeen is en ik hoop uit heel mijn hart dat de vrouw neit naar mij toe komt, ik wil ook niet dat mijn broer zjn plek in neemt want hij heeft eidnelijk en meisje gevonden die hij leuk vind en ik wil dat ie doorgaat en niet zijn zusje gaat beschermen..Je meot begrijpen dat door ons pa hij niet echt kan uitgaan dus wil ik dat hij zich nu vermaakt.' Zei Cira zuchtend en gaf hem een kus op zijn wang 'mar bedankt dat je hem kwam redden, nog een ietjes langer en hij zou gillend weg rennen met zijn kont in brand.' Zei ze grinnikend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimewo dec 05, 2012 1:07 pm

Razor luisterde naar wat Cira zei en knikte enkel bij haar woorden. Tja Cassel was ook niet iemand die je tegen je wilde hebben en dat hij nu een vriendin gevonden had vond Razor alleen maar goed voor hem. “We hebben zo taal der draken daar kunnen ze je toch niet vanaf halen?“ zei Razor half vragend en stapte rustig het schoolgebouw binnen en zag al een vrouw die hen dansles gaf naar hen toe komen. Razor shifte in ijn draak pakte Cira in haar middel en steeg op nog voor de vrouw wat had kuunnen zeggen en hij maniufreerde langs de trapnaar de juiste verdieping zonder ook maar een woord te zeggen. Op de vrdieping die ze nodig hadden landen Razor en zetten Cira weer neer. “Zo zijn we toch nog optijd.“ grapte Razor en shifte terug voor ze het lokaal binnen gingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimewo dec 05, 2012 7:31 pm

“We hebben zo taal der draken daar kunnen ze je toch niet vanaf halen?“ zei Razor half vragend, En Cira knikte 'dat kunne nze wel, er is een roddel gegaan dat er nog een school zich aan sluiten bij de bal, en belangerijke mensen komen ook kijken en je weet dat ede head een goede naam wil hebben.' Zei ze en toen ze de school gebouw binnen liepen zag ze de vrouw al maa Razor deed plotseling rar en veranderde in zijn draak en nam haar bij haar middel, ze keek hem vragend an en toen ze bij de goede verdieping waren n hij haar weer neer zette kon ze niet meer inhouden en lachte 'Razor, Razor, Razor.' Zie ze grinnikend “Zo zijn we toch nog optijd.“ grapte Razor, Ze liepen samen de lokaal binnen waar ze achter in de klas gingen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimewo dec 05, 2012 7:45 pm

Razor grijnsde bij haar gelach. “Ik kan het gewoon niet hebben dat mijn broer zich in mijn zaken steekt, zeker als ze juist zo mooi zijn als jij.“ zei Razor met een plagende onderton voor hij zich naar Cira toe boog en een kusje op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 4:24 am

Razor grijnsde bij haar gelach. “Ik kan het gewoon niet hebben dat mijn broer zich in mijn zaken steekt, zeker als ze juist zo mooi zijn als jij.“ zei Razor met een plagende onderton voor hij zich naar Cira toe boog en een kusje op haar wang. Cira grinnikte en kuste hem toen vol op zijn mond voor dat ze de vrouw naar boven zag kome nen naar de docent gaan die net binnen was. Cira sloot haar ogen om even te genieten van het kus voor ze zich lostrok 'Geen zorgen, ik heb al gezegd dat als hij zich niet gedragt hij gauw alles kwijt is.' Zei ze zacht maar grijnzend voor ze naar de vrouw liep en zich verontschuldigde voor Razor. De vrouw knikte alleen en samen met haar liepen ze naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 5:03 am

Razor knikte en kon een kleine ontevrede grom niet onderdrukken. Waarom had hij dit soort dingen toch altijd? De rest van de les was dood saai zonder dat Cira erbij was en hij verveelde zich stierlijk, maar deed net of deze les oh zo ineresant was om de tijd te doden en was blij dat ze weer pauze hadden... Snel pakte hij zijn spullen en vertrok naar The Hall, mar echt honger had hij niet en nam enkel een broodne kaas met een fruitbakje voor Cira en twee glazen water waarvan die voor Cir lauw was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 6:00 am

Cira legde haar tas weg en ging bij Tim staan die zijn handen op de plekken legde waar ze hoorde en ze voelde de blik van Cassel in haar rug boren maar ze bleef recht staan en nam zijn begroeting aan en ging in de houding staan, toen het muziek begon, begon ze op het ritme te dansen en met gesloten ogen 'je ziet er prachtig uit.' Hoorde ze van Tim maar ze nergeerde die woorden en bleef dansne 'graag dit keer neit al te veel op mijn tenen staan, ik moet ze nog kunnen gebruiken.' Zei ze alleen maar en gelukkig volgde hij har raad opgevolgd en gelukkig dit keer waren haar tenen heel gebleven en toen de bel ging vluchte ze gauw uit de lokaal naar beneden waar ze naast Razor plofte en haar schoenen uitschopte en haar tenen begon te masseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 10:53 am

Razor voelde haar naast zich en hij keek haar vragend aan. Maar veel zeggen deed Razor niet. Je kon wel aan hem merke dat Razor het maar niks vond dat Cira gedwongen was met zijn broer te danzen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 6:31 pm

Ze zag zijn vragende blik en keek naar haar voeten die ze masseerde, gelukkig was het de laatste les dus was ze bevrijd 'Wat eet je broer wel niet, hij is zwaarder dan jij.' Zei ze klagend en gaf he meen kus op zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 7:51 pm

Cira‘s woorden waren opbeurend en een kleine glimlach op zijn lippen. “Soms zou ik denken dat hij enkel stenen eten zou?“ zei Razor rustig, maar hij voelde zich nog steeds wat boos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimedo dec 06, 2012 8:56 pm

Cira‘s woorden waren opbeurend en een kleine glimlach op zijn lippen. “Soms zou ik denken dat hij enkel stenen eten zou?“ zei Razor rustig, maar hij voelde zich nog steeds wat boos. Cira grinnikte en deed har hakken wer aan 'kom kom nie zo boos zijn, vergeet niet dat hij alleen maar met mij danst en jij mij helemal hebt.' Flusiterde ze in zijn oor voor zeh aar bakje opnde en begon te eten, ze had honger gekregen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimevr dec 07, 2012 12:49 am

Razor voelde haar kusje en haar woorden hadden weer eens gelijk. “En dat zal hij weten ook!“ grijnsde Razor die zijn broer en zijn vrienden groepje net binnen komen. Razor pakte Cira rustig vast en kuste haar volmaakte zachte lippen die ook zoet smaakte. Het gezicht van zijn broer vertrok maar Razor reageerde er niet op en bleef Cira rustig kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitimevr dec 07, 2012 4:21 am

“En dat zal hij weten ook!“ grijnsde Razor, Ze grijnsde terug en voelde zijn stevige handen die haar vastpakte en haar rustig kuste, ze kuste hem terug en haar handen streelde zijn gezicht. Het deed haar zo goed o mdit zoamar te doen en de leerlinge nom hun heen waren het al gewend dus vonden ze het ook niet echt meer erg. Ze trok zich iets terug en glimlachet 'ben je nu weer blij, meneertje zeurpiet.' Zei ze flusiterend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 20 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 20 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 28 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: