Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Looking for a new home to stay!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Volgende
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimevr feb 15, 2013 12:02 pm

Gelijk toen hij buiten was maakte Razor mentaal contact met Luc. Alles door bespreken over wat er nog gebeuren moest. Zodra hij de winkel binnen ging kwam Mark aangelopen en gaf Razor een prachtige ring die hij aan Cira geven zou. Luc zou alles gaan voorbereiden terwijl Razor Cira zou afleiden en haar naar het prieeltje zou brengen. Alles ging gesmeert en daar was Razor super blij mee. Nu maar hopen dat Cira ook Ja zeggen zou? Na goed een uur begon Razor weer terug nasr hun appartement te lopen met de ring in zijn binnenzak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimeza feb 16, 2013 12:18 am

Cira lag heerlijk op de bank met haar ogen gesloten terwijl ze probeerde te bedenken wat Razor ging doen. morgen zou ze moeten werken weer en daar had ze eigenlijk best weinig zin in, hopelijk zou niemand van haar oude vijanden naar haar toe komen of het winkel in komen. ook al wist ze dat de kans klein was. Cira was met haar ogen gesloten in slaap gevallen terwijl ze wachten. Red begon wakker te worden en zij nam veel energie van haar over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimeza feb 16, 2013 8:16 pm

Razor was in zijn nopjes, maar dat liet hij niet zien buiten een vrolijke glimlach. Nadat hij de buitendeur dicht gemaakt had en de trap op gelopen was opende Razor de deur van hun appartement en daar zag hij Cira op de bank liggen. ‘Hey Doornroosje wakker worden?‘ zei Razor zacht en kuste haar heerlijke lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimeza feb 16, 2013 9:44 pm

. ‘Hey Doornroosje wakker worden?‘ zei Razor zacht en kuste haar heerlijke lippen. cira sloeg haar armen om zijn nek heen terwijl ze hem zachtjes terug kuste en haar ogen daarna opende. 'Waar bleef je zolang weg, het leek wel een eeuwigheid.' Zei ze zachtjes met een lichte glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 19, 2013 7:45 am

cira sloeg haar armen om zijn nek heen terwijl ze hem zachtjes terug kuste en haar ogen daarna opende. 'Waar bleef je zolang weg, het leek wel een eeuwigheid.' Zei ze zachtjes met een lichte glimlach op haar gezicht. 'Er waren nog al wat dingen te bespreken, maar zullen we gaan?' zei Razor zacht en trok zich op en tilde haar gedeeltelijk mee. Razor kuste haar nog een zachtjes en trok zich verder terug zodat hij vrij kwam en haar liefdevol aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 19, 2013 8:05 am

'Er waren nog al wat dingen te bespreken, maar zullen we gaan?' zei Razor zacht en trok zich op en tilde haar gedeeltelijk mee. Razor kuste haar nog een zachtjes en trok zich verder terug zodat hij vrij kwam en haar liefdevol aan keek. Cira plofte terug en keek hem geschrokken aan voor het doordrogn en ze overeind sprong 'kon je neit eerder zeggen! Dan had ik me kunnen voorbereiden! Ik zie er nu gewoon niet uit in deze kleren en ze zijn er zeker niet voor om uit te gaan!' Zei ze paniekerig en schoot hun kamer binne nwaar ze haar kast opende en snel alles doorkeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 20, 2013 10:17 am

Cira plofte terug en keek hem geschrokken aan voor het doordrogn en ze overeind sprong 'kon je neit eerder zeggen! Dan had ik me kunnen voorbereiden! Ik zie er nu gewoon niet uit in deze kleren en ze zijn er zeker niet voor om uit te gaan!' Zei ze paniekerig en schoot hun kamer binne nwaar ze haar kast opende en snel alles doorkeek. Razor zag haar geschrokken kijken en even was hij overvallen door haar geschrokken woorden. ’Je hoeft je heus niet anders te gaan omkleden. Je ziet er prima uit en ik wilde toch niet naar de disco of zo. Ik wilde enkel met je gaan wandelen langs de grens van Ignis.’ probeerde Razor en hij liep ook naar hun kamer. Hij hoopte maar dat ze niet te lang bezig zou zijn anders liep het bij Luc nog in de soep?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 20, 2013 10:43 am

’Je hoeft je heus niet anders te gaan omkleden. Je ziet er prima uit en ik wilde toch niet naar de disco of zo. Ik wilde enkel met je gaan wandelen langs de grens van Ignis.’ probeerde Razor en hij liep ook naar hun kamer. Cira rolde met haar ogen 'Nee, dit is huiskleding, het zou echt vreselijk zijn als ik in dit word gezien!' Zei ze en had al gauw een leuk spijkerbroek en een topje gevonden. Cira klede zich om en keek in de spiegel, haar haar bond ze vast en deed daar een lint om. Haar topje was wit en zat vast bji haar borsten (geen idee hoe zo iets heet) Ze draaide zich om en pakte passende sandaaltjes die ze aandeed en naar Razor keek 'Ik geloof dat ik klaar ben.' Zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 20, 2013 10:48 am

Cira rolde met haar ogen 'Nee, dit is huiskleding, het zou echt vreselijk zijn als ik in dit word gezien!' Zei ze en had al gauw een leuk spijkerbroek en een topje gevonden. Cira klede zich om en keek in de spiegel, haar haar bond ze vast en deed daar een lint om. Haar topje was wit en zat vast bji haar borsten (geen idee hoe zo iets heet) Ze draaide zich om en pakte passende sandaaltjes die ze aandeed en naar Razor keek 'Ik geloof dat ik klaar ben.' Zei ze grijnzend. Gelukkig was Cira snel klaar en hij zag haar grijnzen. ’Je bent me er echt eentje weet je dat?’ Zei Razor en hij liep naar de deur en hielt de eur voor haar open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 20, 2013 8:28 pm

’Je bent me er echt eentje weet je dat?’ Zei Razor en hij liep naar de deur en hielt de eur voor haar open. Cira grinnikte en liep naar Razor en voor ze door de deur ging liep ze eerst naar Razor toe en fluisterde in zijn oor 'maar erl jou eentje.' Zei ze verleidelijk en drukte een kus op zijn lippen voor ze naar de voordeur liep die ze open deed en op de gang ing staan, wachtend tot Razor de deur dicht zou doen en ze samen wegliepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimema feb 25, 2013 9:16 am

Cira grinnikte en liep naar Razor en voor ze door de deur ging liep ze eerst naar Razor toe en fluisterde in zijn oor 'maar erl jou eentje.' Zei ze verleidelijk en drukte een kus op zijn lippen voor ze naar de voordeur liep die ze open deed en op de gang ing staan, wachtend tot Razor de deur dicht zou doen en ze samen wegliepen. Razor grijnsde na haar woorden en haar kus. Daarna liep hij achter haar aan en legde zijn arm om Cira heen. Hij vond haar geweldig een betere vriendin en mogelijk als ze 'Ja' zeggen zou zou ze kon RAzor zich geen betere vrouw wensen. Ze liepen naar buiten en Razor liep samen met Cira richting het prieeltje een paar kilometer buiten de stad. Het was al in de verte te zien en er stond ook een tafeltje met twee stoelen en een man die op de viool aan het spelen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimema feb 25, 2013 10:38 am

Cira voelde vertrouwde arm om haar heen en samen liepen ze naar buiten, het voelde goed om zo met Razor te wandelen en al gauw zag ze in de verte een tafeltje staan en een man met een viool. Cira grinnikte en keek naar Razor 'Jou idee?' vroeg ze met een klein grijnsje. Tja dit was standaard maar het was wel romatisch en ze wist dat Razor niet altijd erg romatisch was en toch liet het haar hart sneller slaan en ze keek hem weer aan, ze herinnerde zich de eerste dag toen ze hem tegen kwam, een jongen die snel uit zijn dak ging en niet voor haar viel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 2:52 am

Razor hoorde Cira‘s woorden en hij glimlachte liefde vol. ‘Ja dat heb ik gergelt.‘ zei Razor tegen haar al klopte dat deels. Razor hielt de stoel voor Cira klaar zodat ze kon gaan zitten voor Razor hem aanschoof en zelf tegenover haar ging zitten. Eerst zouden ze wat eten voor Razor zijn aanzoek zou gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 4:42 am

‘Ja dat heb ik gergelt.‘ zei Razor, Cira grinnikte en glimlachte toen ze zag hoe hij haar stoel naar achterschoof zodat ze kon zitten en daarna weer aanschoof en tegenover haar ging zitten. Cira giechelde zachtjes 'je lijkt net een jentalman.' Zei ze zachtjes en keek in zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 10:08 am

Cira grinnikte en glimlachte toen ze zag hoe hij haar stoel naar achterschoof zodat ze kon zitten en daarna weer aanschoof en tegenover haar ging zitten. Cira giechelde zachtjes 'je lijkt net een jentalman.' Zei ze zachtjes en keek in zijn ogen. Razor grinnikte toen ze hem een compliment gaf. 'Ik moet zo nu en dan toch iets doen om je te verrassen?' zei Razor en ze kregen hun voedsel niet te zwaar zodat Cira het ook gemakkelijk eten kon, want Razor had vaak genoeg gezien dat Cira nooit zwaar voedsel at, maar dat maakte hem niks uit en ze aten tot hun borden leeg waren. Daarna begon de violist een ander deuntje te spelen. Razor voelde zich opgelaten en hoopte dat Cira het juiste antwoord geven zou? 'Lieverd ik wil je wat vragen daarom heb ik dit samen met nog wat andere geregelt.' zei Razor en hij stond op van zijn stoel en liep met rustige pasen in haar richting tot Razor wat uit zijn borstzakje vrunnikte en het kleine zwarte fluwele doosje in zijn handen hielt. 'Ik weet nog goed dat ik je een tutje vond in het begin, maar toen had jij je schattigheid nog niet kunnen tonen die ik in het begin van je niet zag. Ik dacht dat jij net als al die andere meiden was, maar toch wist jij dat speciale plekje te vinden en te raken... Razor zakte op zijn knie en hielt haar het doosje voor en bij het open klappen zei hij ... Cira wil je met mij trouwen?' zijn ogen stonden vol liefde voor haar en een vragende blik die haar nauwlettend in de gaten hielten. Elke ademhaling, elke beweging!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 10:32 am

Hoewel het eigenlijk best wel zwaar was en ze had eigenlijk voorgenomen om haar buik weer plat te krijgen...ja ze had die opkomende vetrol al gezien! Dat was toch afschuwelijk?! Toch at ze het braaf op en toen begon de violist met een ander deuntje, Cira keek op. 'Lieverd ik wil je wat vragen daarom heb ik dit samen met nog wat andere geregelt.' zei Razor en ze zag hoe hij opstond en iets uit zijn borstzak frunnikte. Het was een klein, zwart fluweel doosje en haar hart ging tekeer. t. 'Ik weet nog goed dat ik je een tutje vond in het begin, maar toen had jij je schattigheid nog niet kunnen tonen die ik in het begin van je niet zag. Ik dacht dat jij net als al die andere meiden was, maar toch wist jij dat speciale plekje te vinden en te raken... Razor zakte op zijn knie en hielt haar het doosje voor en bij het open klappen zei hij ... Cira wil je met mij trouwen?' zijn ogen stonden vol liefde voor haar. Stille tranen van geluk gleden over haar wangen en ze keek Razor in zijn ogen 'Ja..JA!' riep ze dolgelukkig en knuffelde hem stevig, dit was gewoon te mooi om waar te zijn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 10:43 am

Hoewel het eigenlijk best wel zwaar was en ze had eigenlijk voorgenomen om haar buik weer plat te krijgen...ja ze had die opkomende vetrol al gezien! Dat was toch afschuwelijk?! Toch at ze het braaf op en toen begon de violist met een ander deuntje, Cira keek op. 'Lieverd ik wil je wat vragen daarom heb ik dit samen met nog wat andere geregelt.' zei Razor en ze zag hoe hij opstond en iets uit zijn borstzak frunnikte. Het was een klein, zwart fluweel doosje en haar hart ging tekeer. t. 'Ik weet nog goed dat ik je een tutje vond in het begin, maar toen had jij je schattigheid nog niet kunnen tonen die ik in het begin van je niet zag. Ik dacht dat jij net als al die andere meiden was, maar toch wist jij dat speciale plekje te vinden en te raken... Razor zakte op zijn knie en hielt haar het doosje voor en bij het open klappen zei hij ... Cira wil je met mij trouwen?' zijn ogen stonden vol liefde voor haar. Stille tranen van geluk gleden over haar wangen en ze keek Razor in zijn ogen 'Ja..JA!' riep ze dolgelukkig en knuffelde hem stevig, dit was gewoon te mooi om waar te zijn! Hij had haar stille tranen wel gezien en zag meteen de volgende reactie die in haar opwelde. Razor genoot hier zo van en hij sloot zijn armen ook stevig om haar heen en knuffelde haar ook stevig. Meteen toen dit gebeurde klonken er een paar knallen en vlogen schittendende snippertjes convettie om hen heen. Razor was dol gelukkig en liet Cira los en deed de ring om haar vinger en kuste haar met het gelukkigste gevoel die in zijn binneste te voelen was en ook Black was heel erg blij met deze situatie. Nu waren hij en Red vooraltijd bij elkaar!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 7:17 pm

Toen ze ja had gezegd had ze gevoelt hoe iets in haar weer bewoog en Red was weer na een lange tijd weer wakker. Cira voelde hoe Razor haar stevig knuffelde en ze hoorde knallen en erconvettie om hen heen. Ze moest lachen en trok zich ietsjes terug en voelde hoe Razor een ring om haar ring voelde. Cira glimlachte gelukkig en veegde haar tranen weg met een servetje. 'Razor toch, je had met niet gelukkiger kunnen maken!' Zei Cira gelukkig en keek hem recht in zijn oog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi feb 26, 2013 10:48 pm

Cira veegde haar tranen weg met een servet en zei dat hij haar niet gelukkiger had kunnen maken. Razor glimlachte liefdevol naar haar. ‘Ik doe alles om jouw gelukkig te zien en ik heb het al met Lu besproken gehad vanochtend toen jij wat lekker was gaan halen.‘ zei Razor en stond op om haar uit te nodigen om met hem te dansen. Razor was dan wel niet zo goed, maar dankzij Cira kon hij het al beter en zonder op haar tenen te trappen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 27, 2013 4:42 am

Razor glimlachte liefdevol naar haar. ‘Ik doe alles om jouw gelukkig te zien en ik heb het al met Lu besproken gehad vanochtend toen jij wat lekker was gaan halen.‘ zei Razor en stond op om haar uit te nodigen om met hem te dansen. Cira giechelde en stond op en nam zijn hand en ging in houding staan, ze was blij dat Razor nu kon dansen zonder dat haar tenen geplet werden. Cira sloot haar ogen en voelde heo haar hart op de ritme begon te slaan en ze opende weer haar ogen en keek in de ogen van haar geliefde. Ze bewoog op de ritme. 'Nou nou, dus daarom stuurde je mij weg.' Zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 27, 2013 9:49 am

Cira giechelde en stond op en nam zijn hand en ging in houding staan, ze was blij dat Razor nu kon dansen zonder dat haar tenen geplet werden. Cira sloot haar ogen en voelde heo haar hart op de ritme begon te slaan en ze opende weer haar ogen en keek in de ogen van haar geliefde. Ze bewoog op de ritme. 'Nou nou, dus daarom stuurde je mij weg.' Zei ze grijnzend. RAzor voelde zijn vuur de maat van de muziek aan nemen en samen danste ze rustig in het prieeltje. Toen Cira hem weer aankeek zag hij haar mooie ogen en grijnsde bij haar woorden. 'Anders had je misschien gevraagt wat ik aan het doen was, want ik heb hem via meditatie gesproken.' zei RAzor zacht en kuste haar lippen liefdevol terwijl ze bleven dansen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimewo feb 27, 2013 9:56 am

'Anders had je misschien gevraagt wat ik aan het doen was, want ik heb hem via meditatie gesproken.' zei RAzor zacht en kuste haar lippen liefdevol terwijl ze bleven dansen. Cira grinnikte en kuste hem liefdevol terug en likte zijn lippen 'Weetje, je smaakt best wel lekker.' zei ze plagend 'en je bent een stuk beter geworden met dansen.' Zei ze daarna en legde haar hoofd tegen zijn schouder terwijl ze bleef walsen. Het was zo fijn en ze voelde hoe haar lichaam werd verwarmd omdat Red met haar lichaam bij haar kwam, samen danste ze met Razor in 1 harmonie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimema maa 04, 2013 10:36 am

Cira grinnikte en kuste hem liefdevol terug en likte zijn lippen 'Weetje, je smaakt best wel lekker.' zei ze plagend 'en je bent een stuk beter geworden met dansen.' Zei ze daarna en legde haar hoofd tegen zijn schouder terwijl ze bleef walsen. Het was zo fijn en ze voelde hoe haar lichaam werd verwarmd omdat Red met haar lichaam bij haar kwam, samen danste ze met Razor in 1 harmonie. Black grijnsde breed en RAzor voelde dat de twee draken dichterbij kwamen dan ooit. Razor voelde Cira's tong over zijn lippen gaan en hij grijnsde breed bij haar woorden. 'Jij ook hoor en daarvoor hoef ik je niet eens te proeven.' zei RAzor zachtjes en knikte bij haar commantaar over zijn dansstijl. 'Weet ik, maar ik heb dan ook een goede leerares!' grinnikte Razor en genoot van hun samen zijn en de manier waarop ze danste alsof ze een en dezelfde persoon waren! Razor wilde niets liever dan dat dit moment voor eeuwig zou blijven en dat ze tijd stil zou komen te staan!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 4:40 am

Cira zag Razor breed grijnzen. Jij ook hoor en daarvoor hoef ik je niet eens te proeven.' zei RAzor zachtjes en knikte bij haar commantaar over zijn dansstijl. 'Weet ik, maar ik heb dan ook een goede leerares!' grinnikte Razor en genoot van hun samen zijn en de manier waarop ze danste alsof ze een en dezelfde persoon waren! Cira glimlachte zachtjes en haalde haar schouders op 'Je bent gewoon een goede leerling!' Zei ze zachtjes en hield net haar kreun op 'Morgen zou ze naar haar werk moeten en dan zou ze vroeg moeten opstaan... 'Hoewel ik dit prachtige momment niet wil verstoren moet ik dat jammer genoeg doen, want morgen moet deze dame hier vroeg opstaan.' Zei ze met tegenzin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitimedi maa 05, 2013 9:24 am

Razor grijnsde en knikte bij haar compliment, maar voelde zich ook gevleit. ‘Dan moeten we zo naar huis.‘ zei Razor en hij draaide haar zo dat Razor Cira gelijk op kon tillen en zijn drakenvleugels en staart liet groeien. Daarna liep hij onder het prieeltje vandaan en knikte nog evennaar de violist en de ober die terug knikte en wisen dat ze dit dadelijk op moesten ruimen. Razor steeg op met Cira in zijn armen tot ze bij hun apartement waren en landen voor het huis. De deur was zo los te krijgen omdat de oudjes hem pas na zessen opslot maakten. Zijn vleugels en staart verdwene weer en Razor zetten Cira pas neer toen ze in hun woning waren. ‘Zo en wil je nu naar bed of na de doushe?‘ vroeg Razor ontdeugend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Looking for a new home to stay! - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Looking for a new home to stay!   Looking for a new home to stay! - Pagina 35 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Looking for a new home to stay!
Terug naar boven 
Pagina 35 van 37Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36, 37  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Ignis-
Ga naar: