Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I don‘t no it anymore!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimezo okt 28, 2012 6:25 pm

Razor ging op de plek zitten en ze stond recht op, haar oren ewogen even om geluid op te vangen en ze zette zich toen af, eerst begon ze rustig, in een rustige draf maar ze versnelde haar snelheid steeds meer. en uiteindelijk zag je hun nauwelijks alleen een schim die er langsrende. Vuurdraken konden hoge snelheden halen door dat ze als ze te dicht bij een actieve vulkaan wonen ze wel is moeten vluchten. Ze kwamen al snel bij school aan en weer zakte Cira door haar poten en liet Razor van zich af gaan en veranderde toen terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimezo okt 28, 2012 6:42 pm

Cira stond op toen hij zat en begon eerst rustig, maar van de nachtelijke omgeving was al snel niks meer te zien. Razor kneep zijn ogen dicht tegen de wind die langs hem heen woei. Het leek wel alsof ze midden door een orkaan stoven? Bij school minderde ze vaart en hurkte weer neer. Razor was blij dat ze er waren en gleed van haar rug af. Cira shifte terug en Razor keek haar grijnzend aan. “Jij bent echt snel, mmaar ook mooi en lief.“ zei Razor met vleiende stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimema okt 29, 2012 6:24 am

Ze zag hem grijnzen en grijnsde terug. “Jij bent echt snel, mmaar ook mooi en lief.“ zei Razor met vleiende stem. Cira grinnikte en kuste hem op zijn wang 'de drug heeft jou charmante kant toch niet aangetast.' Zei ze plagerig en knipoogde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimema okt 29, 2012 9:36 am

Cira grinnikte en kuste hem op zijn wang 'de drug heeft jou charmante kant toch niet aangetast.' Zei ze plagerig en knipoogde. 'Gelukkig niet zeg, maar dat zal ik hem toch eens betaalt zetten.' zei Razor dreigend, maar legde zijn arm om haar heen en liep samen met Cira naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimema okt 29, 2012 9:47 am

'Gelukkig niet zeg, maar dat zal ik hem toch eens betaalt zetten.' zei Razor dreigend, maar legde zijn arm om haar heen en liep samen met Cira naar binnen. Cira keek naar Razor 'jij blijft een tijdje uit zijn buurt! Wie weet wat hij nogmeer heeft en ik wil een levende vriendje!' Zei ze op een dreigende toon maar glimlachte daarna weer naar Razor 'ik vind het wel jamer dat je niet even los kon gaan.' Zei ze zacht en keek naar voren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimema okt 29, 2012 10:08 am

Cira keek naar Razor 'jij blijft een tijdje uit zijn buurt! Wie weet wat hij nogmeer heeft en ik wil een levende vriendje!' Zei ze op een dreigende toon maar glimlachte daarna weer naar Razor 'ik vind het wel jamer dat je niet even los kon gaan.' Zei ze zacht en keek naar voren. 'Zeg gaan we dreigen?' vroeg Razor nep streng en begon te grijnzen op wat ze zei, maar kon zich wel indenken dat ze gelijk had. Zijn broer was onvoorspelbaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimema okt 29, 2012 6:23 pm

'Zeg gaan we dreigen?' vroeg Razor nep streng en begon te grijnzen op wat ze zei, maar kon zich wel indenken dat ze gelijk had. Cira grinnikte om zijn toon -je kent mij nog niet echt Razor als draak dus als ik jou was zou ik tam houden. - Ze ize grijnzend en zag de schooldeuren al in de buurt komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimema okt 29, 2012 7:20 pm

Cira reageerde terug met de vraag of hij haar nog niet kende. “Tuurlijk wel en we zullen ons moeten haasten of we missen de trein naar Ignis.“ zei Razor en gaf Cira een kusje op haar wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimewo okt 31, 2012 8:20 am

“Tuurlijk wel en we zullen ons moeten haasten of we missen de trein naar Ignis.“ zei Razor en gaf Cira een kusje op haar wang. Cira grinnikte en maakte zich los van Razor en keke hem vragend aan ' we gingen toch morgen?' vroeg ze rustig, morgen gingen ze kijken of ze een leuk appartementje konden vinden in Ignis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimewo okt 31, 2012 11:02 am

Cira grinnikte en maakte zich los van Razor en keke hem vragend aan ' we gingen toch morgen?' vroeg ze rustig, morgen gingen ze kijken of ze een leuk appartementje konden vinden in Ignis. 'Oh ja helemaal vergeten.' lachte Razor n grijnsde breed. Soms als hij bij Cira was kon hij wl eens dingen vergeten van wat hij vroger nooit vergat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimevr nov 02, 2012 3:20 am

'Oh ja helemaal vergeten.' lachte Razor n grijnsde breed. Soms als hij bij Cira was kon hij wl eens dingen vergeten van wat hij vroger nooit vergat. Cira grinnikte 'goede avond Razor, ben je eindelijk wakker?' vroeg ze plagend en grijnsde breed uit'ze hielt van Razor en ze vond het ook helemaal geweldig om met hem samen te zijn, hij was lief en aardig tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimevr nov 02, 2012 6:39 am

Cira grijnsde breed uit en Razor gaf haar een kus op haar voorhoofd. ‘Het zal de drugs nog wel zijn dat ik nog niet helemaal wakker ben.‘ zei Razor en kneep haar even lichtjes voor ze in de hal van het school gebouw kwamen waar de trappen op uit kwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimevr nov 09, 2012 3:42 am

Razor gaf haar een kus op haar voorhoofd. ‘Het zal de drugs nog wel zijn dat ik nog niet helemaal wakker ben.‘ zei Razor en kneep haar even lichtjes voor ze in de hal van het school gebouw kwamen waar de trappen op uit kwamen. Ze grinnikte en knikte 'ja ik denk dat het ook.' Zei ze grijnzend en kuste zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimevr nov 09, 2012 5:04 am

Cira grinnikte en glimlachte op wat hij zei. Razor reageede verder niet, want hij was moe van alle spanningen van vandaag nog wat hij gedaan had tijdens die drug. Razor kuste Cira en wilde graag gaan slapen. ‘Als je het niet erg vind wil ik graag mijn bed op zoek?‘ vroeg Razor en keek Cira even vermoeit aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 2:02 am

Razor kuste Cira en wilde graag gaan slapen. ‘Als je het niet erg vind wil ik graag mijn bed op zoek?‘ vroeg Razor en keek Cira even vermoeit aan. Zelf was ze nog vol leven maar bedacht zich plotseling dat Razor het niet gewend was om zo laat nog wakker te blijven en na deze avond was hij vast ook erg moe, dus ze knikte 'natuurlijk vind ik het niet erg, jij hebt slaap nodig.' Zei ze zachtjes en kuste zijn neus 'slaap lekker.' Fluisterde ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitimeza nov 10, 2012 2:23 am

Razor was blij dat ze het begreep en nam haar liefde in ontvangst. ‘Morgen weer een dag en op huizenjacht!‘ grinnikte Razor en knuffelde Cira nog even en zoende haar liefdevol voor Razor Cira los liet en nog even zijn hand op stak voor hij de trap op liep naar de gang waar de jongens kamers in lagen. Eigenlijk was het misschien beter geweest toch ergens andereen woning te zoeken, maar onder water leven leek Razor niks en hoog in de lucht zou te koud voor Cira zijn geweest al wilde hij zijn der en broer niet elke dag in Terra tegen komen. Toch vonden ze in Ignis een appartementje bij een stel zussen die hen graag zagen komen, ma de vader van Cira was er erg op tegen en dreigde haar te gaan uithuwelijken. Iets dat Razor met elke fesel in zijn lijf zou tegen werkn!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I don‘t no it anymore! - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don‘t no it anymore!   I don‘t no it anymore! - Pagina 22 I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don‘t no it anymore!
Terug naar boven 
Pagina 22 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: