Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stressed out

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Luke

Luke


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-07-12
Woonplaats : Hier erges in de buurt denk ik D:

Dragon Shifter
Leeftijd: : 19
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 8:41 am

Er rolde een tweetal wieltjes vlak achter luke's voeten die een snelle pas vooruit maakte. Hij keek bezorgt om zich heen. Overal stonden leerlingen gewoon kalmpjes met elkaar te praten, niets bijzonder.
Maar Luke was al in paniek toen hij de poort binnen stapte. Een aantal brede jongens keken hem vuil aan en fluisterde wat. In zijn ogen had het niet veel gescheeld of hij was in elkaar gemot. Hij had soms nog al een bonte fantasie.
Daarom stapte hij zo snel, om blikken van leerlingen te vermijden. Hij droeg een blauwe boeren pet waar hij met één hand zijn gezicht afdekte.
Hij keek nogmaals naar het papiertje dat hij in zijn hand gepropt had. "106" mompelde hij, al speurend naar dat getal op een van de deuren. "104, 5, aha! 106!" snel deed hij de deur open en klapte die meteen weer toe. "Aaargh! wat een stress! Ik haat nieuwe omgevingen!" Jammerde hij en zakte ineen voor de deur. Met zijn voeten duwde hij zijn koffer onder een van de twee bedden. Wacht... van de twee? "Met zen twee op een kamer? Oh, Geweldig. Straks is het zo'n rots van een gast zoals voorheen! Ik ben zo dood..." Mopperde hij en hij ging zitten op het bed waar zijn koffer onder stond. 'Ik vraag me af wat dat gaat geven' dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 9:11 am

Voor Cira was de boy's rooms haar 2e kamer, ze kwam hier zovaak dat alles al bekend was, eigenlijk was Cira vandaag van plan geweest om Razor om wat vliegtips te vragen maar ze kon hem vandaag nergens vinden dus zoekt ze nu zijn kamer, ze negeerde de jongens die naar haar vloten wanneer ze voorbij kwam want ze voelde de vlinder in haar buik weer wanneer ze er aan dacht dat ze weer een middag met Razor, het zou vast leuk worden maar ze kreeg vast weer blauwe plekken door dat ze naar beneden viel en daar had ze minder zin in. Cira keek naar de kamer nummer en zag een deur open staan bij 106, ze keek naar binnen en zag een jongen op een bed zitte nen hij zag er niet echt gelukkig uit, ze klopte op de deur en glimlachte 'wat is er heb je een vervelende kamergenoot te pakken?' vroeg ze plagerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-07-12
Woonplaats : Hier erges in de buurt denk ik D:

Dragon Shifter
Leeftijd: : 19
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 9:34 am

De meisjes stem trok Luke meteen uit zijn dagdromen en liet hem bovendien ook nog een flink schrikken. "Een meisje?" Zei hij verbaasd. "Hé kom, verstop je voor iemand je ziet!"
Luke wist duidelijk niet wat kon en wat niet kon op deze school. Zeker niet na het internaat waar hij vandaan kwam. Hij stond weer recht en begon zijn koffer uit te pakken. Hij zuchtte eens. "Jammer genoeg heb je gelijk. Ik zit inderdaad met een vervelende kamergenoot... en ik weet nog niet eens wie het is!" Zeurde hij, duidelijk niet in een goede bui.
"Hoe heet jij trouwens? Je bent de eerste die iets tegen me zegt sinds ik hier arriveerde..."
Hij haalde een hoop boeken uit de koffer en stopte die in het nachtkastje naast zijn bed. Dingen zoals '1001 weetjes over draken' en 'Gemiddelde draken feiten'. Hij keek nog eens op naar haar, als teken dat hij wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 9:44 am

"Een meisje?" Zei hij verbaasd. "Hé kom, verstop je voor iemand je ziet!" Ze begon te lachen, deze jongen was vast nieuw hier, Cira keek naar de jongen die zijn koffers begon uittepakken. "Jammer genoeg heb je gelijk. Ik zit inderdaad met een vervelende kamergenoot... en ik weet nog niet eens wie het is!" Zeurde hij, Cira liep de kamer binnen en keek eens rond 'ach joh, het kan vast niet een persoon zijn die erger is dan mijn kamergenoot.' Zei ze lachen en probeerde hem op te vrolijken "Hoe heet jij trouwens? Je bent de eerste die iets tegen me zegt sinds ik hier arriveerde..." Ze keek toe hoe hij een hoop boeken uit zijn tas haalde, dus het was een boekenworm die in dit kamer woonde. 'Ik heet Cira Stoken, en wat is jou naam?' vroeg ze nieuwsgierig en bleef in de deuropening staan, soms keek ze even in de gang of ze Remy of Razor zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-07-12
Woonplaats : Hier erges in de buurt denk ik D:

Dragon Shifter
Leeftijd: : 19
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 10:08 am

"I..Ik eh, ben Luke. Eh Luke Dove, mijn volledige naam." Zei hij ongemakkelijk. En hij bloosde tamelijk. Het meisje zag op een bepaalde manier heel zelfverzekerd uit en sterk van karakter. Waarschijnlijk was het zo iemand die van niets of niemand bang was. Althans, dat dacht Luke. "Ik ben nieuw hier, had je vast al wel door..." Voegde hij er aan toe en hij deed zen vest uit en legde die op zijn bed. Onder zijn vest droeg hij gewoon een wit hemd en een staalblauwe das. Hij ging zitten aan een klein bureautje dat er stond en draaide de stoel naar Cira, die nog steeds in het deurgat stond. "Dus jij schijnt iedereen hier zo wat te kennen..." Begon hij. Hoe is het hier? Ik bedoel vooral over de mensen hier. Ik heb niet bepaald zin in ruzies de komende maanden." Vroeg hij haar, en hij keek vol interesse naar haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 10:20 am

"I..Ik eh, ben Luke. Eh Luke Dove, mijn volledige naam." Zei hij ongemakkelijk. Cira glimlachte toen ze hem zag blozen. "Ik ben nieuw hier, had je vast al wel door..." Voegde hij er aan toe en hij deed zen vest uit en legde die op zijn bed. Onder zijn vest droeg hij gewoon een wit hemd en een staalblauwe das. Ze knikte 'Nouja, na een tijdje hier zitten herken je gauw nieuwe mensen heb jij over paar weken ook wel.' Zei ze rustig en keek naar Luke, "Dus jij schijnt iedereen hier zo wat te kennen..." Begon hij. Hoe is het hier? Ik bedoel vooral over de mensen hier. Ik heb niet bepaald zin in ruzies de komende maanden." Vroeg hij haar, en hij keek vol interesse naar haar gezicht. Ze trok haar wenkbrauw op en haalde haar schouders op 'ik ben maar een maand hier maar hier zijn de mensen wel vriendelijk hoewel je een tweeling moet ontlopen die houden van pesten, de jongens zijn hier okee en de headmaster is niet zo streng.' Zei ze rustig. 'op welke school heb je hier voor gezet.' Vroeg ze nieuwsgierig. Cira hoorde plotseling geblaf van uit de hal komen die steeds dichterbij kwam, ze keek op en zag een dalmatier naar binnen rennen, voor ze het door had sprong hij op het bed en stopte toen pas met blaffen, 'Chico? wat doe jij hier in hemelsnaam?' zei ze verbaast en keek toe hoe de pup nieuwsgierig op het bed liep en aan alles snuffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luke

Luke


Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 27-07-12
Woonplaats : Hier erges in de buurt denk ik D:

Dragon Shifter
Leeftijd: : 19
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 11:00 am

Luke's nieuwsgierige expressie werd vervangen door een stralende. Hij hoorde geblaf, en liet hij nu eens fantastisch veel van dieren houden. Het geblaf stuiterde als het ware zijn kamer binnen en daar stond de kleine. Luke keek op toen hij op zijn bed sprong. "Heeeey!" Sloeg hij verbaasd uit. "Wat denkt die kleine opdonder wel niet" Lachte hij. Zijn humeur veranderde en hij stond op om de hond te aaien. "Dit is geen zwerf hond zo te zien, is het de jouwe?" Zei hij veel meer op zijn gemak. "Het beestje is echt nog héél jong..." De puppy rolde om in zijn bed en Luke streelde over zijn buik. Hij straalde een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimeza jul 28, 2012 9:55 pm

Chico had ze van iemand gekregen die pups had gekregen, ze vond ze allemaal geweldig en Chico was als eerste naar haar toe gekomen, dus ze kreeg dit pup. "Heeeey!" Sloeg hij verbaasd uit. "Wat denkt die kleine opdonder wel niet" Lachte hij.Cira lachte en haalde haar schouders op 'hij vind dat alle kamers hem toebehoren.' Zei ze lachend, hij stond op om de hond te aaien. "Dit is geen zwerf hond zo te zien, is het de jouwe?" Zei hij veel meer op zijn gemak. "Het beestje is echt nog héél jong..." Cira knikte en ging op bed zitten, de pup keek op, stond en liep een beetje struikelend naar haar toe en ging op haar schoot liggen. 'Ja ik heb hem niet zo lang geleden gekregen, Chico wil altijd overal mee en dat kan niet altijd.' Ze glimlachte naar Luke die blijkbaar haar pup ook leuk vond, Chico snuffelde aan de hand van Luke en blafte 1 keer en begon die te likken 'ik geloof dat jij hem wel bevalt.' Zei ze lachent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimezo jul 29, 2012 12:33 am

Razor zat op zijn kamer samen met Remy te studeren, nou ja meer ouwehoeren dan dat ze echt leerde. Toen Razor even een luchtje wilde scheppen op de binnen plaatst en hij de deur net dicht had getrokken kwamen de twee neven met nog 4 volgelingen door de gang aan slenteren. Razor had vanaf de dag dat hij hier aan kwam al ruzie met ze! +Zo zo hoe is het met dit misbaksel.+ het was geen echte vraag en Razor hapte meteen toe. "Moet jij zo nodig zeggen Talon zelf ben je nog erger!" sneerde Razor, hij liet nooit over zich heen lopen en was dat nu ook weer niet van plan. De twee grootste beide aarde draken grepen Razor op een handbeweging van Ebon hem vast. Razor probeerde vrij te komen, maar die twee kleerkasten waren te sterk. Hoewel hij zelf ook best gespiert was door de trainingen. Talon en Ebon sloegen hem ombeurte tegen zijn nog gevoelige ribben. Hij had er genoeg van en verandede zich in zijn gitzwarte draak. Met zijn vleugels duwde Razor de twe aarde draken van zich af en gaf Ebon een kopstoot. Talon slinderde door de lucht na een verme zwiep van zijn staart. Razor veranderde zich weer terug en liep langs hen op. "Ik hop dat jullie nu eindelijk eens stoppen met dit kinderachtige gedoe!" gromde Razor pissig en liep dor. Zijn jas en hoed lagen nog op zijn kamer, maar zijn oranje bril had hij op zijn warrige haar liggen. Remy stak zijn hoofd even om de deur van kamer 110 en grijnsde bij het zien van de vervelende neven die door de gang met hun hulpjes verspreid lagen voor hij zich wer terug trok. Bij kamer 106 bemerkte Razor een nieuwe geur samen met die van Cira?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimewo aug 01, 2012 5:09 am

Toen Cira iemand hoorde zeggen: "Moet jij zo nodig zeggen Talon zelf ben je nog erger!" Het was Razors stem! dat kon gewoon niet iemand anders zijn, ze zette Chico weer op bed en stond op, de pup keek haar aan en sprong ook van het bed af en liep achter haar aan naar de deur, Voorzichtig opende ze die en keek even verward toen ze verschillende jongens door de gang zag liggen, 2 van de jongens herkende ze omdat het de neven waren maar de andere 2 kende ze nog niet, ze zuchte opgelucht toen ze Razor bij het deur zag staan 'Die neven hebben je toch niet geraakt?' vroeg ze bezorgd en keek hem onderzoekend aan, ze kwam naar buiten en de pup sprong vrolijk op Razor, de laatste keer toen ze elkaar zagen had ze nog geen huisdier, Chico had ze sinds kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitimevr aug 03, 2012 12:18 am

(Yes weer beltegoed!)
Cira opende de deur en kwam naar buiten met de vraag of hij geraakt was. ‘Dat hebben ze, maar ik had ze harder.‘ lachte Razor en grijnste breed naar haar. De nieuwe geur was sterker geworden, maar nu sprong er ook een pup tegen hem op. Razor keek naar de jonge hond en aaide het speelsee dier over zijn koppie. ‘Zins wanneer kom jij hier met eenhondje? Hebben we weer een nieuwelin erbij? vroeg Razor en keek de kamer even binnen toen hij de pup weer alleen liet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stressed out Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stressed out   Stressed out I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stressed out
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: Rooms :: Boys Rooms-
Ga naar: