Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 get over it?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
claire

claire


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your pocket sweetie

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: get over it?   get over it? I_icon_minitimevr jul 20, 2012 4:26 am

Claire zuchtte. Nadat ze betrapt was geweest door in de andere school te hebben geslopen en het een wat onverwachtte gesprek was geworden stapte Ze nu helemaal ontspannen naar de andere kant op. Haar toelatings brief en haar half ingevulde dossier in haar handen stapte ze verder. Ze wist neit wat in haar dossier was ingevuld, haar hatelijke vader had het niet laten zien en veilig in een envelop gedaan. Hij loog zo vaak dat het zelf kon zijn dat hij niet had gezet dat ze een gouden draak was, maar een van de veelvoorkomende draken. Ze zal wel zien wanneer ze haar nieuwe headmaster onder ogen zou komen. Eigenlijk had ze niet veel zin, want ze zou zeker niet een al verwelkomende ontvangst krijgen, door de gebeurtenissen. Maar goed, haar jeugd had haar sterk gemaakt dus ze zal niet buigen voor hem en al zeker niet breken. Geeuwend streek ze door haar licht bruine haren. Haar ogen de ene mooi goudkleurige en de andere duister grijs/zwart scanden zoals gewoonlijk de omgeving. Toen ze uit haar gedachten terug trok merkte ze dat ze al in het gebied van haar nieuwe school was. Claire zou nu even goed rechtstreeks naar haar kamer kunnen gaan? Nee, ze zou de headmaster toch wel eens onder ogen moeten komen dan maar zo snel mogenlijk anders zou zijn woede misschien alleen maar opstapelen. Met sierlijke passen stapte ze door de gangen, passeerde de saai uitziende leerlingen. Voor de deur van het kantoor van de HM haalde Claire even diep adem en klopte toen zacht maar toch op de een of andere manier zeer duidelijk. Beleefd wachtte ze enkele seconden, misschien zelfs een minuut en opende die toen langzaam."Sorry dat ik stoor meneer. Ik moest u mijn toelatingsbrief afgeven" Sprak ze met haar rustgevende melodieuze stem.

-de zo lieve Headmaster >:3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rhine

Rhine


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 17-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimevr jul 20, 2012 10:14 am

Damen was vandaag in een heel slecht humeur nadat hij wel 2 e-mails van zijn grote rivaal had ontvangen de eerste nogal kwaad zo bleek over dat één van zijn leerlingen in het verkeerde gebied zat. De nandere een soort van verontschuldeging. Maar daar deed hij niet aan ooh nee hier zat iets niet in de haak en als hij wat gekalmerd was zou hij het meisje tot bij zich roepen. Hij gennoot van de sterke drank die hij net had ingeschonken. Hij rook er wat aan en hij zat ontspannen op zijn zwartleren zachte stoel hij keek naar zijn strakke moderne kantoor het was niet zo oubollig als de dingen waar aureolus meestal van hield nee dit was kil strak modern en functioneel. Zijn trouwe zwarte panter Cerberos zat op zijn gebruikelijke plaats langs zijn bureau Damen bekeek zijn drank nauwlettend hij was nogal knorrig vandaag gewoon omdat hij wat van aureolus had gehoord. Hij hoorde een geklp op zijn grote zwarte deur hij beef zitten kaarsrecht achter zijn bureau zijn donkere ogen gericht op het meisje dat binnenkwam. Wat wilde die nu weer? Zijn tijd nog wat harder komen verdoen? ."Sorry dat ik stoor meneer. Ik moest u mijn toelatingsbrief afgeven" Sprak ze met haar rustgevende melodieuze stem. Hij wenkte haar met twee vingers hij klotste zijn drankje in een keer aar binnen hij nam de envelop van haar over en scheurde hem open hij las het vluchtig het standaard spul alleen was het wel interessant toen hij zag dat ze een gouden draak was. Heel erg nuttig hij wilde net zeggen dat ze kon gaan totdat hij haar naam las zijn kaak verstarde. Hij keek op van de envelop en hj stond kalm en beheerst op hij liep naar zijn bar waar hij zichzelf een cocktail begon te maken “Toe ga toch zitten Claire er is nog iets wat we even moeten oplossen nietwaar?” Zei hij op een honing zoete toon. Zijn zwarte broek mooi strak om zijn benen boven zijn blinkende zwarte schoenen streek hij nog even wat platter. Zijn witte licht doorschijnende hemd losjkes om zijn gespierde bovenlijf heen. Hij streek even door zijn zwarte lokken zijn donkere ogen op zijn cocktail gericht. Hij nam het drankje en hij nam weer plaats achter zijn bureau hij liet de groene vloeistof heen en weer gaan voor hij een slok nam en zijn handen vouwde. Hij keek haar doordringend aan. “Zo genoten van de uitstap?” Vroeg hij nu wat killer zijn donkere bijna zwarte ogen boorde zich in de haarre.

Terug naar boven Ga naar beneden
claire

claire


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your pocket sweetie

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 4:25 am

Claire zuchtte. Laat dit maar snel gedaan zijn. Zodat hij weer hier verder kon mopperen want van ver zag ze al dat hij in een niet al te beste humeur was. ah wat maakte het uit. Aureolus had zich veronschuldigd dus waarom zet hij zich daar dan niet overheen? Claire wou niets met hun vete te maken hebben. Het was irritant waardoor de leerlingen vaak de dupe van die vete gaan moeten zijn. En zij was er natuurlijk met beide voeten in beland. Misschien had ze wat beter moeten oppassen, meer informatie moeten verzamelen van de school waar zij nu in terecht was gekomen. Maar dat was nu natuurlijk het verleden, en daar was niks meer aan te veranderen. Hij scheurde de brief open, las het. Pls gewoon zeggen dat ze weg mocht gaan. Nop aan zijn blik te zien was dat een verloren zaak, meteen daarna gebaarde hij dat ze mocht gaan zitten. “Toe ga toch zitten Claire er is nog iets wat we even moeten oplossen nietwaar?” Zei hij op een honing zoete toon. Even kneep ze haar ogen half dicht en keek hem koeltjes aan, liet zien dat dat haar niet zou misleiden."Natuurlijk meneer" Sprak ze op een koele toon maar nogaltijd met de melodieuze ondertoon erin. Dat had ze met plezier achter gelaten, maar jammer genoeg is dat haar nog nooit gelukt. Hij nam wat drank. Aan de geur kon Claire duidelijk opmaken dat het al zeer zeker geen water of iets dergelijks was. “Zo genoten van de uitstap?” Vroeg hij nu wat killer. Claire hief haar kin wat iets omhoog."Oja?" Sprak ze wat vaagjes."Oja..dat, het viel nog mee" GIng ze op een neutrale toon verder."Dat drank is niet gezond" Sprak ze verder. Ah als ze dan toch niet onder de preek vandaan komt dan kon ze even goed ook laten merken dat ze niet iemand was die meteen voor hem zou buigen, nee zeer zeker niet. Zelfs als hij veel moeite zou willen doen. EN dat was waarschijnlijk zo het geval niet dan nog zou ze niet buigen. Niet na haar verleden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 8:28 am

Damen vond dit echt verschrikkelijk die idiote kinderen met hun idiote gedrag en hun zogenaamde vriendschappen allemaal larie! Als het aan hem lag sloot je kinderen gewoon op met een hoop boeken tot ze volwassen waren."Natuurlijk meneer" Sprak ze op een koele toon maar nogaltijd met de melodieuze ondertoon erin. Hij keek haar rustig aan. Claire hief haar kin wat iets omhoog. Zo,zo het was er dus zo eentje hmm? Zo'n hoogmoedig delletje. Fijn alsof de school daar nog niet van uitpuilde. "Oja?" Sprak ze wat vaagjes."Oja..dat, het viel nog mee" GIng ze op een neutrale toon verder. Hij keek haar met samengeknepen oogjes aan oe nu moest ze gaan oppassen. "Die drank is niet gezond" Sprak ze verder. Hij keek haar aan hij verstijfde even voor hij zijn glas kapot kneep en de scherven wegsmeet. Hij ging weer naar zijn drankkast en nam alle flessen mee naar zijn bureau hij keek haar aan. Denk je dat ik dat niet weet jij irritant snert kind?! Zei hij met een verheven stem terwijl hij een fles nam en die kapot smeet tegen de muur. Zo deed hij dat met 5 flessen tot hij weer wat kalmer was en haar weer aankeek de glimlach kwam terug. Zulke ontmoetingen zijn niets niks Claire. Ze zijn een ernstig misdrijf dat ik niet kan tollereren. Sprak hij kalm terwijl hij zijn handen op de armleuningen van zijn zwartleren stoel legde.
Terug naar boven Ga naar beneden
claire

claire


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your pocket sweetie

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 8:38 am

Daar zat ze dan. Helemaal met een tegenzin. Ah waarom had ze gewoon niet naar haar eigen koppige stem geluisterd en gewoon naar haar kamer gegaan en de headmaster zo lang mogenlijk ontwijken tot hij het gewoon weg vergat. Claire zag hem oppeens verstijven, dus ze had iets verkeerds gezegt over...drank? Hij kneep zijn glas fijn,Denk je dat ik dat niet weet jij irritant snert kind?! Zei hij met een verheven stem. Claire moest toegeven dat hij sprekend op haar vader leek... Vlug verdrong ze die nachtmerrie's.Hij sloeg uiteindelijk nog eens 5 flessen kapot tegen de muur smeet...Oke. Wat een kort lontje had de headmaster vergeleken met...Uiteindelijk merkte Claire dat hij weer kalm wer en een glimlach op zijn gezicht terecht kwam. ontmoetingen zijn niets niks Claire. Ze zijn een ernstig misdrijf dat ik niet kan tollereren. Sprak hij kalm. Ze keek hem strak aan. Oke.... ze begreep niks van hem, het ene moment leek hij super veel op iemand en het ander moment is hij weer de rust zelve."Over welke ontmoeting heeft u het" Sprak ze kalm maar keek hem wel kwaad aan."Ik was daar in een boom en werd betrapt. Dat. Is. Al." sprak ze de laatste woorden duidelijk."Dat noemt men niet een ontmoeting" Oe wat is ze toch goed hier in. Laten zien dat ze gewoon een preek van Aureolus heeft gekregen en dat was al.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 8:48 am

"Over welke ontmoeting heeft u het" Sprak ze kalm maar keek hem wel kwaad aan."Ik was daar in een boom en werd betrapt. Dat. Is. Al." sprak ze de laatste woorden duidelijk."Dat noemt men niet een ontmoeting" Hij schoot in zijn lach man wat een belabberde leugenaar. Al snel had hij weer een kalm gezicht en keek hij haar strak aan. "Niet liegen schat. Dat is een hele slechte eigenschap. Ik wil wel geloven dat hij je betrapt heeft en dat je een preek kreeg terecht zelfs want jij hoort daar niet. Maar dat dat al was?" Hij schudde grinnikend zijn hoofd. "Die kwal had nooit zijn excuses aangeboden als dat al was nee er zit meer achter en je blijft daar zitten tot je het hele verhaal verteld." Zei hij koel terwijl hij de kop van zijn zwarte panter aaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
claire

claire


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your pocket sweetie

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 8:54 am

De headmaster begon inneens te lachen om haar woorden, natuurlijk maakte hij haar natuurlijk alleen maar nog kwader. Haar zomaar uitlachen? Wat dacht die vent wel, hij was de paus niet! Niet liegen schat. Dat is een hele slechte eigenschap. Ik wil wel geloven dat hij je betrapt heeft en dat je een preek kreeg terecht zelfs want jij hoort daar niet. Maar dat dat al was?" Sprak hij tegen haar. "JIj..." Woedend zette ze onbewust een stap vooruit. de scheldwoorden zette ze in haar gedachten verder.Hij kon het niet weten, dat was onmogenlijk "Die kwal had nooit zijn excuses aangeboden als dat al was nee er zit meer achter en je blijft daar zitten tot je het hele verhaal verteld." Vervolgde hij koel. Haar handen waren in vuisten gebald."Jij bent niet mijn vader" Snauwde ze. "Niemand commandeerd mij nog" Ging ze woedend verder. Met een korte snelle draai stapte ze op de deur af. Nee, niemand zou haar ooit nog commanderen, zelfs die verdomde vader van haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 9:15 am

Oe nu was zij degene die zo opvliegend was. "JIj..." Woedend zette ze onbewust een stap vooruit. Hij keek haar sereen aan idiote kinderen en hun hormonen altijd. Echt triest zeer triest. Haar handen waren in vuisten gebald."Jij bent niet mijn vader" Snauwde ze. "Niemand commandeerd mij nog" Ging ze woedend verder. Met een korte snelle draai stapte ze op de deur af. Hij grinnikte aaleen maar en hij knikte met zijn hoofd naar zijn panter die naar de deur liep en voor haar ging staan zijn blik dodelijk klauwen uitgetrokken tanden ontblood en blazend. Damen stond rustig op hij liep naar haar toe en legde een hand op haar schouder0 "Ik zou gaan zitten schat we zijn nog niet klaar." Zei hij terwijl hij haar onder lichte dwang weer naar haar stoel begeleidde. Hij keek haar strak aan voordat hij zichzelf op zijn bureau hees. "En ik ben wel degelijk je baas schat ik ben schoolhoofd remember? Ik bepaal wat jij doet hier dus hou die grote mond voor je ouders ja?" Zei hij streng terwijl hij haar rustig bekeek. "Het is heel simpel gewoon zeggen wat er gebeurd is en ik laat e gaan mischien zelfs zonder straf." Zei hij met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
claire

claire


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your pocket sweetie

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitimezo jul 22, 2012 9:22 am

Maar nog voordat ze naar de deurklink kon grijpen, kwam die zwarte panter van hem voor haar staan ontbloode zijn tanden en klauwen. Instictief zette ze een stap achteruit. Daarna kwam de Headmaster nog eens achter haar en legde een hand op haar schouder. "Ik zou gaan zitten schat we zijn nog niet klaar." Met een lichte dwang bracht hij haar weer naar haar stoel. Maar hij moet nu wel niet verwachten dat ze geen ander plan had. "En ik ben wel degelijk je baas schat ik ben schoolhoofd remember? Ik bepaal wat jij doet hier dus hou die grote mond voor je ouders ja?" Zei hij streng terwijl hij haar rustig bekeek. Claire snoof geirriteerd. Ze zou haar ouders niet meer zien, daar zal ze wel voor zorgen. Als er hier zo'n oudersdag bestond dan zou ze haar ouders gewoon ontwijken."Het is heel simpel gewoon zeggen wat er gebeurd is en ik laat e gaan mischien zelfs zonder straf." Zei hij met een kleine grijns."Ik heb gezegt wat er is gebeurd. Hij smakkelijk in te praten, dus na enkel wat gepraat kreeg ik hem zo ver om zich te veronschuldigen." Sprak ze kil. "En ik geloof helemaal niet van dat niet straf gedoe" Ging ze verder en sloeg haar armen koppig over elkaar

-Moet gaan T.T-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





get over it? Empty
BerichtOnderwerp: Re: get over it?   get over it? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
get over it?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Nigrum Luna Academy :: Headmaster Office-
Ga naar: