Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 afwezigheid

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
claire

claire


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 18-07-12
Leeftijd : 28
Woonplaats : in your pocket sweetie

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17 years
Academy: : Black Moon School

afwezigheid  Empty
BerichtOnderwerp: afwezigheid    afwezigheid  I_icon_minitimevr jul 20, 2012 2:49 am

met pijn in het hard zal ik hier ook moeten zeggen


oke here I go

1ste vakantiereis-spanje
dus vanaf de 21ste (nu zaterdag namiddag) zal ik dus vertrekken naar spanje. dat zal twee weken zijn dus de 1ste week van Augustus ben ik dan nog in spanje ook. Neem wel gelukkig mijn laptop mee en zal dus zo vaak mogenlijk online komen, maar garandeer niet dat het iedere dag zou zijn want het is vakantie he xd en zal dan waarschijnlijk te moe zijn om nog on te komen...

2de vakantiereis- marine
weet niet of iedereen het al weet maar goed, ik heb me nog niet zo lang geleden ingeschreven voor een stage met de marine(ben met de selectie's geslaagt) en ga dus nadat ik een week thuis ben geweest na spanje zal ik opnieuw vertrekken, ook weer twee weken (de laatste 2 weken van augustus) zal ik dus mijn stage doen en die weken op zee varen, zonder internet. Dus sorry maar dan kan ik niet online komen. En zou het waarschijnlijk toch te druk hebben. want s'avond schrijf ik mijn avonturen van die dag op en zal meteen waarschijnlijk als een blok in slaapvallen.

meh sorry mensjes maar ik zal je wel mijn avonturen vertellen(misschien zelf opschrijven, want het word een soort gedachten boekje dan) maar zal wel zien, wat jullie ervan vinden ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Aureolus
Admin
Master Aureolus


Aantal berichten : 190
Registratiedatum : 12-07-12
Leeftijd : 26

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

afwezigheid  Empty
BerichtOnderwerp: Re: afwezigheid    afwezigheid  I_icon_minitimevr jul 20, 2012 3:34 am

aurje gaat claire missen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
https://academywars.actieforum.com
 
afwezigheid
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Algemeen :: De markt :: Afwezigheden-
Ga naar: