Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Now what!?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimewo jul 18, 2012 11:43 pm

Het was net zo lekker rustig en Razor wilde wat in de stad Terra gaan halen waar ook zijn ouderlijke huis stond. In de winkel snuffelde hij door de gangen tot hij vond wat hij zocht. Een heel zak van spekkies in een voordeel pak. Erg lekker en nog in de aanbieding ook! Razor slenterde naar de kassa en betaalde zijn produkt voor Razor weer naar buiten liep, maar wat hij daar aan kwam wist hij natuurlijk niet dat zijn vader juist naar binnen wilde. Razor had zijn boodschap in zijn rugzak gedaan dus kon hij ook niet zien wat hij gehaalt had. 'Hoor jij niet op school?' vroeg zijn vader scherp en streng. "Ik heb een paar uur vrij." antwoorde Razor kil, maar kon zich niet voorstellen wat zijn vader nu weer wilde? 'Sla die toon niet tegen mij aan! Als je zo doorgaat kun je net zo goed weg blijven!' snauwde zijn vader kwaad en Razor voelde zich ook boos worden. "Ik zou niets liever willen!" schreeuwde Razor terug en bleef zijn vader kil aankijken die hem met een volle vuist op zijn gezicht raakte. Razor voelde de dreun enwas gedwongen mee te buigen. Zijn wang was knal rood en Razor gromde kwaad. 'Dan blijf je maar weg!' sneerde zijn vader pissig en duwde zijn zoon hard achteruit. "Fijn dan kun je voortaan barsten!" gromde Razor neidig en duwde zijn vader terug met meer kracht dan dat hij bedoelt had. Zijn vader gromde en wilde Razor opnieuw gaan slaan, maar iemand pakte zijn pols vast en Razor werd door wat omstanders vast gegrepen om te voorkomen dat die twee slaags zouden raken! Razor gromde en probeerde vrij te komen, maar het lukte hem nier. Twee sterke mannen hadden hem vast en zijn vader werd door iemand aan gesproken waar hij fel op reageerde. Razor keek woedend naar het stel en was blij dat hij niks breekbaars had gehaalt, maar wie was die persoon die tegen zijn vader sprak?

(Open)
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimedi jul 24, 2012 2:55 am

Damen liep wat rond te slenteren hij had net wat extra whisky gekocht omdat hij zijn laatste lading naar Claires hoofd geslingerd had. Hij had een zwarte broek met zwarte leren schoenen eronder en een hemd dat losjes om zijn gespierde bovenlijf hing. Hij merkte al snel een relletje op en een jonge gast die blijkbaar nogal in de problemen zat. Je zou het van Damen niet verwachten maar eigenlijk was hij best hulpvaardig. Hij probeerde eerst even in te spelen op de man die blijkbaar de jongens vader was maar die irritante vent wilde niet luisteren. Damen zuchtte en greep hem bij zijn arm zijn hand werd heet gloeiend heet door het vuur dat door zijn bloed stroomde. Weet u zeker dat u hem niet gaat loslaten? Vroeg Damen dreigend en kalm. De man schreeuwde even en zijn huid was zwart verbrand toen Damen hem losliet de man ging vloekend weg en Damen keek met zijn donkere ogen naar de anderre 2 mannen die weg deinsde Damen greep de jongen bij zijn arm en loodsde hem door de drukste straten tot ze op een rustig kruispunt aankwamen Damen keek hem even aan met een haast verveelde emotieloze blik. Nu kan je het wel alleen denk ik? Vroeg hij kalm terwijl hij al wilde weglopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimedi jul 24, 2012 6:32 am

Razor zag dat de man zijn vader bij zijn arm pakte en diens arm verbranden net goed dacht Razor en de twee mannen die hem vast hadden lieten Razor al snel los voor hij weer vast gepakt werd door die kerel die zijn vader had verbrand, maar liep met hem mee tot hij zei dat ie Razor weer alleen kon laten. Razor rook dat de man van de andere school kwam kennelijk een leerkracht of misschien de HM? Hij wist het nog niet. 'Ik weet niet hoe u het deed, maar bedankt.' zei Razor en letten niet op de verveelde blik van de man die had hij zo vaak van zijn broer gezien die niet op de school zat waar hij nu was, maar op de school waar ook deze man vandaan kwam. Razor hing zijn rugzak beter om voor hij weer naar de man keek wiens lichaam er goed gespiert uit zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimedi jul 24, 2012 8:45 am

Damen haalde alleen zijn schouders op. Ach als je zoals ik ben train je gewoon veel. Ja dat was wel als damen weer een depri bui had (gebeurd heel vaak) Ging hij zijn krachten trainen of gewicht heffen. je zou niet verwachten dat hij zo gespierd was want als je hem maar vluchtig bekeek zag hij er nogal slungelig uit. Hij bekeek de gast even vluchtig. Waarom sloegen die kerels je eigenlijk in elkaaar? Toch niks gepikt hoop ik? Hij keek met samengeknepen ogen naar de rugzak. Anders ging hij de jongen echt weer naar die winkel sturen hoor desnoods aan zijn oor meeslepen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimedi jul 24, 2012 3:14 pm

Dus deze trainde veel dan was het niet meer dan logische dat hij zo goed was. Razor voelde zich beledigt toen hij vroeg of hij niks gepikt had? "Ik ben geen ordinare dief! Nee die bemoeal van een vader moest weer eens de stoere bink uit hangen!" antwoorde Razor verontwaardigt en gromde bij zijn laatste woorden. Zijn vader had al eenhekel aan hem net als zijn broer voor zo lang als Razor zich kon herinneren. "Het boter niet echt tussen mijn vader en mijn broer, ze hebben al mijn hele leven lang gehaat en wat ik ook doe niks is goed in hun ogen. Het liefst hadden ze me naar Luna of hoe die school ook heet gestuurt, maar in het testament van mijn moeder stond dat ik naar de abdere school toe moest. Hun kwaad enik blij ben ik hetbhele jaar vadat gezeik af!" mopperde Razor verder niet in de gaten hebben dat hij eigenlijk tegenover de HM van zijn broer zijn school stond, maar dat zou Razir voor nu een rot zorg zijn voral waneer hij pissig was wat volgend Cira tiperend voor Shadow Dragons was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimedi jul 24, 2012 10:49 pm

Damen haalde zijn schouders op. "relax, het kon goed zijn aangezien je die rugzak als een bezetene tegen je aanklemt." Zei hij wijzend naar zijn tas. Damen luisterde rustig naar zijn verklaring tot hij het over zijn school had. Damens kaak versakte en zijn vuisten balde zich. "Aah vandaar dat je problemen aantrekt. geen wonder met die opleiding." Zei Damen spottend. Ja van hem zou je geen goed woord horen over die school. "dan doe je eens wat goeds is het voor zo'n idiote reden....Hmmm ik had niet moeten ingrijpen dat had Aureolus lekker problemen gekregen." Zei hij met een duivelse grijns. Damen hield zich zo kalm mogelijk maar veel kon hij niet meer hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimewo jul 25, 2012 12:09 am

De man zei dat hij rustig moest blijven en Razor blies verontwaardigt zijn pony uit zijn gezicht, maar toen hij het erover had dat ie niet had moeten ingrijpen werd Razor kwaad. "Hij heeft me meer geleert dan die kloot van een vader van mij!" snauwde Razor en kon zich niet inhouden doordat hij erg op vliegend was kon hij zijn woede nauwelijks de baas. Dankzij Cira had hij het element vuur in die grot geleert en hoewel zijn ribben gekneust waren kon Razor zich nog prima bewegen al ging vliegen wat moeilijker! "Master Aureolus is tenminste aardig in vergelijking met mijn vader die beweert dat die andere school zo vel beter is..." zijn huid begon te gloeien van de hitte die zijn woede met zich mee bracht. Razor wilde niet liever dan weg hier en draaide zich om, om weg te gaan zodat hij weer kon afkoelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Master Sendarsk

Master Sendarsk


Aantal berichten : 30
Registratiedatum : 16-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 26
Academy: : Black Moon School

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimewo jul 25, 2012 5:57 am

Oe iemand was wat opvliegend hè? Wel wel wel blijkbaar kon Aureolus zijn "beesten" niet zo goed africhten. Damen schoo in zijn lach toen Razor beweerde dat Auriolus aardig was. Jij kent je headmaster ook niet goed hè? Auriolus is alles behalve aardig knul! Hij is een egoïstische zak. En dat knul is zijn ware aard is ie altijd geweest en zal ie altijd blijven Zei Damen op een ijskoude toon Waarom denk je dat er 2 scholen zijn hmm? Omdat er met Auriolus niet samen te werken valt! Zei hij steeds pissiger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitimewo jul 25, 2012 8:42 pm

De man begon te lachen en zei dar Aureolus niet aardig was. Razor voelde zijn woede steeds meer groeien en draaide zich weer naar de man toe die zijn tirade over zijn HM hervatten. De lucht om hen heet begon heter en heter te worden. Razor stond bijna op het punt aan te vallen, maar door een herinnering zwakte die neiging wat af. "Denk wat u wilt, maar tegenover mijn vader is hij in mijn ogen vriendelijk!" snauwde Razor nijdig en wilde graag weg nu voor er echt ongelukken gebeurde! Razor veranderde in zijn draak en duwde per ongeluk de man met zijn vleugel aan de kant voor hij op steeg. Razor vloog net goed en wel horizontaal toen hij iets boos onder zich hoorde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Now what!? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Now what!?   Now what!? I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Now what!?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: City's :: Terra-
Ga naar: