Academy Wars
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Academy Wars

Academy Wars gaat over twee vijandige scholen waar mensen leven die zich in draken kunnen veranderen.
 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 perfect day to get a Tan?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimewo jul 18, 2012 4:56 am

Vandaag scheen de zon vol op en het was ook nog is heerlijk warm, Cira hield ernorm veel van warme zonnige dagen. En ze had vandaag nog is vrij omdat het weekend was, Dus had het meisje besloten o maan haar kleurtje te gaan werken, ze had vandaag een korte broek aan en boven had ze topje aan waar je haar navel zag, gelukkig had ze hier eerder een plekje gevonden waar de zon scheen, ze liep rustig door het gras die haar blote voeten kietelde en keek om zich heen, haar ogen waren verduisterd door een grote hollywood zonnebril en toen ze eindelijk bij haar plek was aangekomen legde ze haar deken en ging daar op liggen, deed haar dopjes van haar telefoon in haar oren en zette muziek aan. De zon scheen vol op haar en ze vond alles prima, in haar haren zaten wat diamantjes gevlochten die het licht weerkaatste, het was zo rustig dat ze niet eens merkte wat er om haar heen gebeurde. Maar na een tijdje deed ze haar oordopjes af en luisterde aandachtig om zich heen, het was stil, veel te stil voor haar gevoel, toen ze hier kwam kon ze de rivier duidelijk horen maar nu niet meer, er was iets veranderd, toen ze haar ogen open deed en haar zonnebril afdeed schrok ze zich rot, Ze zweefde in de lucht! boven het water, wie deed dit? Ze wou om zich heen kijken maar toen voelde ze dat ze naar beneden viel, ze gilde uit angst uit en toen ze het water voelde begon ze te schelden haar blauwe ogen werden rood en ze hoorde jongens lachen en gromde kwaad. 'Stomme jongens!.' Riep ze boos, Ze vuurde vuurballen op hun af en ze rende allemaal weg. Ze kwam bibberend er uit, haar lichaam temperatuur was niet meer normaal voor haar draak en het was eigenlijk heel slecht als een vuurdraak onderkoeld raakte, ze viste haar handdoek er uit en probeerde nog een beetje warm te worden. Haar maskara was uitgelopen en ze begon zachtjes te schelden niet merken dat iemand naar haar keek, ze was gewoon woedend, haar dag was verpest door een paar stomme jongens en het ergste ze was niet bruin geworden. toen ze iemand achter zich hoorde kuchte draaide zich boos om en wou vuurspuwen maar het lukte niet.

(open)
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimewo jul 18, 2012 7:28 am

Het zonnetje scheen en nog vor het weekend was geworden had hij het element lucht onder controllen gekregen. Razor genoot van de vrije tijd die hij nu had en vloog hoog door de lucht tot Razor een gegil hoorde en keek naar beneden. Een stel jongens dachten leuk te wezen en ze lieten Cira in het water vallen nadat ze haar met lucht hadden opgetilt. Cira reageerde meteen en vuurde vuurballen op ze af. De jongens verdwenen zo snel als ze konden en Razor wilde weten hoe het met haar was en landen een stukje bij haar vandaan, maar Cira leek hem niet op te merken en dus kuchte hij even. Ze wilde ook op hem af vuren! "HEY, ho wacht even!" riep Razor en maakte een afwerend gebaar. Gelukkig deed ze het niet en Razor liep naar haar toe. "Gaat het, je bent echt drijf?" vroeg Razor vriendelijk en ging naast haar zitten. Cira en Tess waren tot nu toe de enige die hij vrienden kon noemen omdat ze ondanks zijn opvliegende gedrag het met hem konden uithouden? Goed ze waren alle beide vuurdraken, maar Ebon ook en die had een gruwelijke hekel aan hem. Razor stuurde een tropische warme lucht stroom om Cira heen zodat ze sneller lekker warm zou worden, helaas was zijn sturing nog niet helemaal goed en wapperde haar haren wild heen en weer net als de zijne. Voor het eerst begon hij vrolijk te lachen. Het zag er zo raar uit dat zelfs zijn norsheid het niet onderdrukken kon. Doordat Razor aan het lachen was verloor hij de controlle over de wind die weg ging en zijn haren stonden warrig en door elkaar in pieken die alle kanten uit stonden! Nadat hij een stomp tegen zijn ribben kreeg hielt Razor op met lachen en keek Cira grijnzend aan. "Sorry, maar het zag er best grappig uit, heb je het nog koud?" verontschuldigde Razor zich en wreef even over de pijnlijke plek voor Razor weer recht ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimewo jul 18, 2012 8:44 pm

"HEY, ho wacht even!" riep Razor en maakte een afwerend gebaar. Ze gromde, Razor was dan wel haar vriend maar hij had haar op een slechte tijdpunt gevonden of niet? bij hun eerste ontmoeting had hij haar tips gegeven en daarna toen ze zei dat hi jal zijn eerste element had wou hij haar niet geloven maar daarna wel, "Gaat het, je bent echt drijf?" vroeg Razor vriendelijk en ging naast haar zitten. Ze knikte en ging zelf ook zitten, Met haar natte handdoek begon ze haar maskara weg te vegen 'Ik haat die jongens.' Zei ze zachtjes met een grom. maar toen ze een tropisch lucht voelde ontspande ze zich, ze voelde dat haar temperatuur steeg en al snel was ze begonnen met drogen. maar haar haren wapperde heen en weer en ze keek naar Razor en kon haar lach niet onderdrukken, Maar toen Razor lachte ging de wind weg en haar haren stonden alle kanten op en ze gaf he meen stomp in zijn ribben lichtjes, Razor keek haar grijnzend aan en zij grijnsde terug. "Sorry, maar het zag er best grappig uit, heb je het nog koud?" Ze glimlachte 'Moest je maar jou haar zien, en een beetje, door de natte kleren het meeste maar dieworden zo droog.' Ze keek weer naar Razor, 'Zo te zien heb je lucht helemaal onder je knie.' Zei ze lachend en haalde alles uit haar zak, ook een klein borsteltje en begon haar haar eenbeetje weer in hun model te leggen, ze hate eigenlijk als haar haar uit haar model raakte maar toen ze Razor zag met zijn haren kon ze er niks aan doen, het zag er gewoon zo grappig uit dat ze wel moest lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedo jul 19, 2012 1:30 am

Cira zei dat ze die jongens haten en hij grijnsde. Het kon hem niet schelen of ze die jongens haten of niet, maar hij begreep haar wel. "Die zijn niet wijs." zei Razor en ging i het gras liggen. Zijn haren wat in vatsoen brengen zodat het weer een beetje goed zat. "Ach dat heb je als de wind waait, maar het komt ook een beetje door jouw dat ik dit element heb kunnen leren besturen. Al weet ik nu hoe en hoef ik mijn woede er niet voor te gebruiken zoals je zei." zei Razor schouder op halend en keek haar aan. Zij en Tess waren mooie meiden, maar hij zag ze alleen nog als vrienden. Hoewel hij misschien ooit een vriendin zou nemen wist Razor nog niet wie?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedo jul 19, 2012 1:44 am

"Die zijn niet wijs." zei Razor en ging i het gras liggen. Ze knikte 'Met mij moet je neit gaan sollen, onthou dat heel goed als je ooit planne ngaat maken.' Ze keek hem dreigend aan, toen har haar eindelijk lag, bego nze de diamantjes er in te vlechten die ze er uit had gehaald. "Ach dat heb je als de wind waait, maar het komt ook een beetje door jouw dat ik dit element heb kunnen leren besturen. Al weet ik nu hoe en hoef ik mijn woede er niet voor te gebruiken zoals je zei." zei Razor schouder op halend en keek haar aan. Ze keek hem even aan voor dat ze verder ging 'Ik zei dat je woede goed zal kunne ngebruiken voor vuur, vuur vernietigd vaak dingen waardoor woede vaak handig is.' Ze glimlachte en stopte haar kam weer terug en keek he mmet een grijns aan 'Ik weet wel ene plek waar je draak het vuur zal kunnen voelen.' Ze keek hem glimlachend aan 'Maar dan moet jij meekomen.' Ze wachten af tot Razor iets wou zeggen, ze wou ook wel de schoonheid en kracht van vuur laten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimeza jul 21, 2012 2:31 pm

Cira herhaalde van wat ze eerder nog bij de vliegles had gezegt. "Misschien, maar het hielp wel dus misschien is het voor meerdere elementen wel goed?" zei Razor en leunde nu alleen op zijn ellebogen, maar Cira wilde hem wat laten zien en hij was er erg benieuwd naar. "Graag, maar waar wil je dan heen?"vroeg hij en ging recht zitten. Razor was erg nieuw wat Cira hem wilde laten zien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimezo jul 22, 2012 12:28 am

"Misschien, maar het hielp wel dus misschien is het voor meerdere elementen wel goed?" Ze haalde haar schouders op 'over andere elementen kan ik niet veel zeggen, vuur is die van mij.' Ze grijnsde, "Graag, maar waar wil je dan heen?"vroeg hij en ging recht zitten. Ze keek naar hem, 'ergens waar je het beter zal zien.' Ze pakte zijn pols en trok overeind, ze kende hier een grot die ze als eerste had ontdekt, het zat vol kristallen die voor vuurdraken waren bedoeld, je kon iets heel moois mee als je wist hoe je die meost gebruiken en nu wou ze Razor er naar toe trekken 'Je ziet het wel,' Zei ze geheimzinnig, Ze nam hem richting een grote muur bij de waterval, ze schoof de bosjes een beetje weg en liet hem als eerste naar binnen 'Zo als je weet, zijn vuurdraken bekent om hun korte lontje en het vuur kan dingen vernietigen, maar wat ik je nu zal laten zien heb ik van mijn moeder geleerd, het is bekent in mijn familie dat we dit kunnen, Het was eigenlijk het beste als mijn moeder er bij was maar met deze kristallen lukt het ook wel. ' De grot werd heel hoog, en overal zag je de kristallen glinsteren, Cira voelde hoe energie door haar lijfgieren, elk vuurdraak zou het kunnen voelen, Ze veranderde in haar draak en ze begon te vliegen, hier was ze neit bang, ze wist neit heozo maar hier voelde ze zich vrij, ze drukte haar poten tegen haar lijf zodat het leek als of ze een slang was die kon vliegen, Ze maakt een paar bewegingen en hing midden in de lucht stil, haalde diep haar adem en Liet het vuur uit haar bek gaan naar boven, de kristallen weerspiegelde het licht en de hele grot werd door verschillende kleuren verlicht, het zag er adembenemend uit en het vulde je levens energie, ze lande rustig en veranderde in haar mensen gedaante. Ze keek nog even heo de kristallen zich herstelde, dit vuur was lastig om te maken en het lukte maar zelden, ze was dood op maar glimlachte wachtend op de reactie.

filmpje war ik het vandaan heb meowla : https://www.youtube.com/watch?v=opuEhcbmPww&feature=related
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimezo jul 22, 2012 2:32 pm

Cira trok Razor overeind en nam hem mee naar een rotswant due dicht begroeit was. Ze trok een struik weg en hij mocht als eerste naar binnen gaan. De grot was bezaait met kristallen en het bloed in zijn aderen begon te koken. Cira kwam al snel weer naast hem lopen en begon te vertellen dat er iets was wat ze hem wilde laten zien wat algemeent bekend dat ze iets konden en dat de moeder van Cira er jammer genoeg niet bij omdat die het heel goed kon. Razor begon te bibberen van opwinding. Wat was dit voor een plek? "Cira wa... wat is dit voor een plek? Mooi gedaan trouwens!" zei Razor haperend en begon te wankelen. Deze grot deed iets met hem, maar de andere elementen begonnen zich ermee te bemoeien en dat maakte Razor duizelig. Nog voor hij een antwoord kreeg zakte Razor door zijn benen en plofte hard tegrond terecht. Vermoeit door het geduizel slikte Razor even en legde zijn armen om zijn hoofd. Het gevoel dar sterk door hem heen raaste leek op een alles vernietigend vuur. Zijn draak deed normaal nooit dingen zonder dat Razor het wilde enveranderde zonder dat hij het wilde in zijn draak. Er schoot een pijnscheut door hem heen die geuit werd in een harde brul met het gevolg van een lange steekvlam die uit zijn bek schoot. Razor schudden zijn drakenkop om helder te worden toch bleven de nevelen van de duizeligheid lieten hem nog niet met rust. Razor vouwde zijn vleugels netjes hervouwde. Razor legde zijn kop neer en keek verward naar Cira met een vragende blik in zijn naar Cira.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimezo jul 22, 2012 8:51 pm

Ze zag dat Razor bibberde "Cira wa... wat is dit voor een plek? Mooi gedaan trouwens!" zei Razor haperend, cira keek naar de grot 'deze kristallen komen vaak voor in Ignis, ze zijn er om je vuur sterk te maken.'
Toen Cira lande na dat ze het opgevoerd keek ze naar Razor die in een drak was veranderd, wat was er met hem en ze schrok toen er een steekvlam oplaaide, Ze keek bezorgd naar Razor die zijn draken kop schudde. Cira liep voorzichtig naar hem toe en ging naast hem zitten en raakte zijn schubbe aan, ze wist neit of hij haar temperatuur voelde want ze was net heel erg geschrkken waardoor haar temperatuur stijgt, 'Razor, dit grot is special voor vuurdraken, hier word hun diepste vlam wakker, en dat is net bij jou gebeurt, echt het spijtme, ik wou je alleen maar laten zien dat vuur iets bijzonders kon zijn en het ook leven geeft, maar ik had niet gedacht dat je draak zo ging doen.' Haar stem was zacht, ze was helemaal in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 1:33 am

Cira ging naast hem zitten en raakte zijn schubben aan, maar ze voelde koeler aan als anders. De duizeligheid trok langzaam weg en hij tilde zijn kop weer op. "Dat begrijp ik, maar misschien komt het door alle op gekropte woede die ik thuis te voorduren heb gehad?" zei hij vragend en keek nog eens de grot rond. Het voelde nu een stuk beter dan toen hij hier binnen kwam en drukte zijn snuit even troostend tegen die van Cira. "Jij kon het ook niet weten, maar er groeien zo ver ik weet geen kristallen in Terra die voor aarde draken zijn zoals deze voor vuur draken of ik moet het over het hoofd hebben gezien. Eigenlijk heb ik nog nooit over zulke dingen gehoort nog gelezen?" zei Razor en bleef Cira aan kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 1:41 am

"Dat begrijp ik, maar misschien komt het door alle op gekropte woede die ik thuis te voorduren heb gehad?" zei hij vragend en keek nog eens de grot rond. Ze knikte 'Dat kan ook, ik was niet zo erg boos, ja behalfe op die jongens maar dat is neit genoeg om mij zo te laten reageren. ' Ze grinnikte toen hij zijn snuit eventegen de hare, ze glimlachte. "Jij kon het ook niet weten, maar er groeien zo ver ik weet geen kristallen in Terra die voor aarde draken zijn zoals deze voor vuur draken of ik moet het over het hoofd hebben gezien. Eigenlijk heb ik nog nooit over zulke dingen gehoort nog gelezen?" Cira keek naar de kristallen 'Ze zijn ook erg zeldzaam en de vuurdraken hebbe neht niet zo op als iedereen weet dat ze bestaan, vaak groeien ze in een vulkaan en dus moest hier vroeger ook zo iets zijn geweest.' Ze keek voor zich uit 'IEder element heeft zijn eigen maneir zodat hij wakker is.' Zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 2:05 am

Volgend Cira waren zulke kristallen zeldzaam en dat de vuur draken het liever zo hadden dat bijna niemand er van wist. Zelfs vertelde ze dat elk element zijn manier had om die te wekken in de draken. "Die zullen er zeker zijn, maar wat het is en waar is de juiste vraag..." stemde Razor ermee in en stond wankel op. Zijn lichaam deed nog niet helemaal wat Razor wilde. Kennelijk had hij veel heel veel woede in zich mee gedragen, want nu voelde hij zich leeg op een klein knapperend vuurtje die bij elke woedende gedachte even hoog oplaaide. Voor alle zekerheid ging Razor toch maar zitten en zwiepte even zachtjes geergert met zijn staart. "Eigenlijk maar goed dat we vrij hebben anders zat ik nu als een vaatdoek in de schoolbanken." grapte Razor en hij stoten Cira plagend met zijn schouder tegen die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 2:16 am

"Die zullen er zeker zijn, maar wat het is en waar is de juiste vraag..." stemde Razor ermee in en stond wankel op. Cira keek naar Razor die zich niet goed voelde en uiteindelijk weer ging zitten en met zijn staart zachtjes zwiepte, 'je moet hun de tijd geven.' Zei ze en strekte haar nek en liet wat vuur uit haar bek komen, het deed goed om te spuwen, ze voelde zich dan zo opgelucht. "Eigenlijk maar goed dat we vrij hebben anders zat ik nu als een vaatdoek in de schoolbanken." grapte Razor en hij stoten Cira plagend met zijn schouder tegen die van haar. Cira keek hem lachend aan zo als een draak dat kan, in haar ogen zag je een vlam bewegen, ze had plotseling zin om Razor uitedagen en met hem gewoon spelen zo als de jongen draken het doen, Ze stond aan, haar ogen stonden uitdagend en ze spreide haar vleugels, 'Kom Razor, je moet bewegen dan gaat het gevoel snel weg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 4:05 am

Cira keek hem glimlachend aan, wst voor draken best een grappig gezicht was. Ze stond op in een uitdagende houding en ze zei dat hij zich moest bewegen? Razor probeerde het, maar zijn poten voelde aan als rubber en onvast. Cira liet er geen gras over groeien en Razor voelde haar al snel zich boven op hem storten. "Hey, ik was nog niet zo ver!" riep Razor verontwaardigt en wikkelde zijn staart rond haar vorpoot in de hoop Cira van zich af te trekken, maar dat wekte niet dus liet hij zich express vallen en rolde door tot ze Razor wel los moest laten en sprong toen zo snel mogelijk op en hielt Cira scherp in de gaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 4:33 am

Ze zag dat Razor probeerde te staan maar het niet lukte, Cira sprong boven op hem "Hey, ik was nog niet zo ver!" riep Razor verontwaardigt en wikkelde zijn staart rond haar vorpoot, Cira probeerde met haar staart die van hem los te wikkelen maar toen ze begonnen te rollen moest Cira hem wel loslaten, ze schudde haar schubben uit en Cira begon rond Razor te lopen wachtend op een uithaal, uiteindelijk vloog ze een stukje om hoog en schoot naar beneden richting Razor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 7:10 am

Cira vloog op en dook in zijn richting, maar Razor stapte opzij. Nu moest Cira of landen of keren. Razor wachten het juiste moment af en duwde haar uit koers. Nu steeg hijzelf op en keek naar beneden. Razor was voor even het duizelige gevoel even kwijt en keek naar Cira. Als ze hem aan zou vallen was Razor er klaar voor!
Flut!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 11:30 pm

Cira zag dat Razor een stap opzij deed en ze wou landen maar toen duwde hij haar uit de koers, daar lag ze dan op haar rug op de grond en keek naar Razor die omhoog vloog, Ze grijnsde en stond weer recht, schudde zich uit en keek naar boven, ze moest bedenken heo ze hem het beste te pakken kon krijgen, Cira bewoog met haar vleugels en keek of alles wel goed was en steeg toen op, ze vloog nu recht voor Razors neus en ze waren maar en paar centimeter van elkaar verwijderd, Ze opende haar mond en liet een klein vuurtje uitkomen die niet schadelijk was.

flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimema jul 23, 2012 11:51 pm

Cira lag eerst op haar rug, maar ze stond al snel op en bekeek haar vleugels die in orde waren daarna vloog ze op en hing nu recht voor hem. Toen hij zag dat ze haar muil opende haalde hij zelf oom diep adem en was net op tijd met zijn vuur dat uit zijn muil kwam om die van Cira tegen te houden. Daarna dook Razor om de dovende vlammen heen en botste frontaal tegen Cira op met zijn poten om haar heen klemmend. Zelf trok hij zijn vleugels in en ze vielen naar beneden, maar vlak boven de grond leek het alsof ze op een groot zacht en donzig kussen landen. Razor bleef nog even over haar heen staan voor hij van haar afsprong en met een wolfachtige grijns naar haar keek. Razor maakte zich klaar voor een uitval van Cira en gromde uitdagend naar haar!
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedi jul 24, 2012 12:17 am

Razor dook om de dovende vlammen en botste tegen haar aan en met zijn poten hield hij haar vast, ze kon geen kant meer op en odmat ze naar beneden vielen klapte ze haar vleugels in en gromde naar Razor en toen ze op de grond lande lee khet als of ze op een groot zacht en donzig kussen landen, Ze keek nog even naar Razor en toen hij van haar af was stond ze open kek naar zijn wolfachtige grijns, en Cira gromde uitdagend terug maar toen, waren haar ogen die eerst uitdagend stonden waren nu zacht en liefdevol, ze liep een paar passen naar hem toe en gaf hem een lik met haar tong op zijn wang, maar haar staart was met andere dingen bezig maar je zag het niet, haar staart draaide zich rond Razors achterpoot en plotseling gaf ze een ruk zodat hij omviel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedi jul 24, 2012 2:34 am

De uitdagende blik van Cira veanderde naar liefdevol hij begreep er niks van, maar was eigenlijk niet van plan om zich te laten bedotten wat toch gebeurde doordat hij te laat merkte dat Cira haar staart rond zijn achterpoot wikkelde en Razor met een ruk onderuit trok! Razor landen hard op de grond en zwiepte met zijn eigenstaart naar Cira en miste haar poten nog net. Razor wilde opstaan, maar de spieren tussen zijn ribben waren verrekt en schreeuwde het uit. Razor kreunde licht en probeerde het opnieuw. Toen hij eenmaal weer stond keek hij naar Cira en tilde zijn lip op in een sneer, maar zijn blik stond gepijnigt. De ribben trokken vreselijk vooral wanneer hij zijn vleugels wilde openen. Cira viel opnieuw aan en Razor wilde zich omdraaien om haar een ezelstrap te verkopen, maar midden in zijn draai beukte ze hem tegen de rotswand tussen de kristallen in. De puntige en ruwe rotswand kneuste zijn ribben en elke ademhaling werd een ware marteling! Razor kon zich niet langer in zijn draak ophouden en veranderde terug met zijn linkerarm om zijn ribben geslagen en de rechtehand steunde hij zich mee tegen de wand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedi jul 24, 2012 6:13 am

Ze merkte niet dat hij pijn had en ze trok haar lip op, toen Razor zich omdraaide en ze viel hem aan bij zijn buik, ze beukte hem en schrok toen hij zich veranderde, haar ogen werden blauw en ze veranderde ook terug, nu pas zag ze dat Razor pijn leed, met zijn linkerarm om zijn ribben geslagen en de rechtehand steunde hij zich mee tegen de wand. Ze piepte even toen ze hem zo zag 'H-h-het spijt me Razor, ik..Mijn draak had het overgenomen, ik..' Stotterde ze en ging naast hem op de knieën zitten en keek bezorgd terwijl ze de schade probeerde inteschatten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedi jul 24, 2012 2:59 pm

Cira veranderde zich ook terug en zei dat het haar speet, maar hij schudden zijn hoofd en probeerde te glimlacgen, wat nu niet mee zou zijn dan een in pijn vertrokken grimas. "Jij kon het ook niet weten, maar door mijn koppigheid ben jij er niet alleen schuld aan maar ik ook." zei Razor droogjes en probeerde zich van de wand af te duwen wat lukte, maar na een paar stappen begaven zijn benen het door de pijn in zijn ribben. Gelukkig waren zijn ribben alleen gekneust en nie gebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedi jul 24, 2012 8:40 pm

Ze keek hem niet aan, ze voelde zich heel erg. "Jij kon het ook niet weten, maar door mijn koppigheid ben jij er niet alleen schuld aan maar ik ook." zei Razor droogjes en probeerde zich van de wand af te duwen wat lukte, maar na een paar stappen begaven zijn benen het door de pijn in zijn ribben. Ze stond meteen op en hielp hem 'draken herstellen zich sneller, zeker als iets gekneusd is, ze moet liggen zodat ze kunnen herstellen.' Zei ze rustig en keek hem onderszoekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Razor

Razor


Aantal berichten : 870
Registratiedatum : 14-07-12

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimewo jul 25, 2012 8:55 pm

Cira kwam hem helpen toen hij door zijn benen was gezakt en luisterde naar wat ze zei, maar schudden toen zijn hoofd. "Liggen kan ik ook op mijn kamer." zei Razor en probeerde opnieuw op te staan, maar zijn benen weigerde dienst. Hij zuchten geergert en keek haar aan. Cira was best knap vooral wanneer ze zo dichtbij hem zat. Het vuur in hem dreef Razor aan, maar zelf twijfelde hij nog. Ze zaten zo dicht op elkaar dat het gemakkelijk zou kunnen toch? Zonder dat hij er erg in had was Razor al langzaam dichter naar haar toe gegaan tot hun neuzen nog maar een paar centimeter van elkaar verwijdert waren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Cira

Cira


Aantal berichten : 869
Registratiedatum : 17-07-12
Leeftijd : 25

Dragon Shifter
Leeftijd: : 17
Academy: : Ingeniosi Dracones Academy

perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitimedo jul 26, 2012 5:07 am

Die jonge nwas ook koppig, hij schudde zijn hoofd, "Liggen kan ik ook op mijn kamer." zei Razor en probeerde opnieuw op te staan, maar zijn benen weigerde dienst, ze glimlachte 'je kan altijd in je bed liggen maar zie ergens in de buurt je kamer? ik niet en je ribben moeten goed herstellen' zei ze glimlachend en voelde haar wangen rood worden toen ze merkte dat hij dichter naar haar toe was gekomen en hun neuzen nog een paar centimeter verwijderd waren van elkaar, Cira voelde de vuur in haar opstijgen, wat meost ze doen, moest ze naar achteren gaan of eerder naar voren? voor het eerst in haar leven wist Cira niet wat ze moest doen in zo een situatie, elke keer als ze met jongens om ging wist ze precies wat ze wou maar nu voelde ze zich verloren. Toen haar draak merkte dat ze niet wist wat ze moest doen nam hij het van haar over, ze leunde naar voren en drukte haar lippen zachtjes op de zijne maar trok zich snel terug, haar wangen waren vast vreselijk rood en ze vond zich klunzig, echt heel erg klunzig, ze durfde ook niks te zeggen want ze wist dat haar stem neit zou meewerken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





perfect day to get a Tan?  Empty
BerichtOnderwerp: Re: perfect day to get a Tan?    perfect day to get a Tan?  I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
perfect day to get a Tan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Academy Wars :: Ingeniosi Dracones Academy :: The Garden-
Ga naar: